در شهرستان خوی اتفاق افتاد/

دختر جوانی که به دست پدر کشته شد + فیلم

در این ویدئو کشته شدن دختری به دست پدر بی‌رحم با شلیک گلوله در شهرستان خوی را مشاهده خواهید کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پدر بی‌رحمی با شلیک گلوله فرزند دخترش را به قتل رساند. به گفته شاهدان عینی در این تیراندازی فرزند دختر خانواده در دم کشته شده است.

علت این جنایت هنوز مشخص نشده و کارشناسان پلیس آگاهی در حال بررسی صحنه جرم هستند.

گفتنی است، شهرستان خوی از توابع استان آذربایجان غربی است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۱:۵۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
میگن داعشیا سر میبرند جنایت میکنند انسان نیستند. ولی این مردان ثابت کردتد از داعش بدترند لعنت خدا
Iran (Islamic Republic of)
Sara
۱۵:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
مشکل مردم ما اینه که زود قضاوت میکنن.مگه شما خدایید؟
پدر رو دختر خیلی حساسه اگ قضیه خیلی جدی باشه نمیتونه خودشو کنترل کنه.ولی از نظر من پدره هیچ وقط این کارو نباید میکرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۲۵ ۲۱ تير ۱۳۹۶
لطفا کمک کنید از این مشکلات پیش نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
سلام بیا دیدید آقای روحانی که رای آوردن باید هم ایران مثل تکزاس بشه باید گشنه تر بشیم بایدم بازار ها خراب تر بشن حالا هی بگید تبریک تبریک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
نمیشه این اصلا انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۸ فروردين ۱۳۹۶
سلام اگه دختره کاربدیی کرده پدرش حقشه ولی حیف"!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۵
متاسفانه وقتی نظر ها رو میخونم پی میبرم که بعضی ها از اسم انسان فقط اسمشو یدک میکشن و هیچ درکی از انسان بودن ندارند.حق دارن.شستشوی مغزی و تزریق اشتباه عقاید خیلی پلید که به انسان به جای منطقی فکر کردن اجازه میده با سنت هایی که بهش تزریق شده تصمیم بگیره و سر هر مساله ای رفتار حیوان گونه خودش رو به نمایش بگذاره.متاسفم.من نمیدونم این دختر خانوم چیکار کرده.اما مطمئنا قتل نکرده اما واقعا حیف کلمه پدر که باید پشتیبان و تکیه گاه باشه میشه قاتل بچه خودش و بعضی از انسانهای به ظاهر انسان از این حرکت استقبال میکنن و به این ادم به ظاهر ادم حق میدن که همچین کاری کرده.اهای انسان،یه همنوع تو این سن کشته شده میتونی بفهمی؟یه لحظه اون شستشوی مغزی و اون سنت های 1000 سال پیش رو کنار بزار به دور از اینا فکر کن.یه انسان کشته شد بدون اینکه جنایتی کرده باشه.این افکار داعشی رو از کلتون بندازین بیرون.بفهمین که هر انسانی اگر گناهی کرده باشه تشخیص اون با خداست نه با امسال ادمای به اصطلاح پدر.هزاران هزار میلیارد تومان هروزه از بیت المال دزدیده میشه همین مردم عین خیالشون نیست تا یه مساله ناموسی میاد جلو سینه سپر میکنن و مثل کشیشای دوران قرون وسطا فقط فریاد میزنن اعدام،اعدام!!!!!متاسفم برا اون کسایی که از این جریان حمایت میکنن.
باشگاه خبرنگاران جوان،اگه از این جریان حمایت نمیکنی خواهش میکنم نظر منو منتشر کن.خواهشا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
درجواب این احمق (درود بر غیرت همچین مردهایی دستش درد نکنه)
بیشتر از کپنت حرف نزن انگل اجتماع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۴ تير ۱۳۹۵
باسلام ممنون ازدوستان عزیز بابت نظرات ولی ای کاش برخی ازما درست قضاوت میکردیم اونم درمورد کسی مرده ودستش ازدنیا کوتاهه هرچه بوده اتفاق افتاده قبول دارم اون پدر این حقو نداشته جون کسی روکه از وجودخودش بودروبگیره ولطفا وقتی اتفاقی میفته زودقضیه روناموسی نکنید وتهمت افترا بکسی نزنیم ودعا کنیم بحق فاطمه زهرا ع هیچ پدرایرونی که همشون گلن ودختران اگه اشتباهی کرد فقط عشق پدرانه باشه وبخشش نه خون وخونریزی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۰ تير ۱۳۹۵
خوب کرده باید پسره راهم میکشت تخم مرغ دزد شتر دزد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۳۹۵
تفنگ از کجا آورده؟ مگه مملکت قانون نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۵
هرچند مساله ناموسی باشه پدر نباید همچین کاری با بچه اش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسف شدم دوستان بیایید هیچوقت با حرفمون ویا کارآمدن باعث بعضی اتفاق ای بد نسیم خدا میدونه باعث این اتفاق غم انگیز چه کسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسف شدم دوستان بیایید هیچوقت با حرفمون ویا کارآمدن باعث بعضی اتفاق ای بد نسیم خدا میدونه باعث این اتفاق غم انگیز چه کسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسف شدم دوستان بیایید هیچوقت با حرفمون ویا کارآمدن باعث بعضی اتفاق ای بد نسیم خدا میدونه باعث این اتفاق غم انگیز چه کسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسف شدم دوستان بیایید هیچوقت با حرفمون ویا کارآمدن باعث بعضی اتفاق ای بد نسیم خدا میدونه باعث این اتفاق غم انگیز چه کسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۵ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسف شدم دوستان بیایید هیچوقت با حرفمون ویا کارآمدن باعث بعضی اتفاق ای بد نسیم خدا میدونه باعث این اتفاق غم انگیز چه کسی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ تير ۱۳۹۵
البته ایشون کار کرده که پدرشون کشته من از بچه های همون شهرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۴ تير ۱۳۹۵
ای پدر مگه خودد جوونی نکردی بازهم مقصر پدر خونه هست چون پایه گذار خوبی نبوده حال مقصر فرزند را میداند.ترسیدی پسره را بکشی چون عدامت کنن اگه واقعا ناموس پرستی باید هردو را .... بعدهم من کشتن را قبول ندارم شاید همدیگر را میخواستن برای اذدواچ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
موضوعی که امروز در بین مردم خوی درخصوص علت قتل شائع گردیده اگه اثبات بشه با کمال احترام حق رو به پدر باغیرت میدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۵
این همه مردم بیکار اینجا چه ....میکنند؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۴ تير ۱۳۹۵
دوستانی که اومدن نظر دادن و فحش به پدر دختر بهتره بدونیت هر قوم با قوم دیگه فرق داره مخصوصا تو مسائل ناموسی .. پس نمیتونین الکی قضاوت کنین ..تو استان مام رو مسائل ناموسی فوقالعاده خانوادها حساس هسن ..
به نظر من دختری که شب خونه نیومد شبشو با دوست پسرش گذروند و باعث ابرویی اون پدر بیچاره شده نباید با گلوله میمرد بابد سلاخی میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
با سلام خدمت دوستان عارضم که چرا بی خود و بی جهت داریم نظریه های مختلفی رو صادر میکنیم.کسی چه میدونه که انگیزه قتل چی بوده و چرا پدر اقدام به قتل دخترش کرده!!!؟؟؟از کجا معلوم که پدر اشتباها تصمیم به قتل گرفته باشه یا اصلا شاید قاتل مشکل روحی داشته باشه ویا هزاران دلیل دیگه که شاید بی گناهی هردو نفر یعنی قاتل و مقتولو نشون بده .پس بیجهت تهمت نزنیم و اظهار نظر نکنیم.بیاید به جای این حرفا دعا کنیم که مقتول بیگناه کشته شده و قاتل هم سهوا اقدام به قتل کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۵
به حق ابولفضل خدا دور کنه از هر بنی آدمی،ولی حتما مسئله ناموسی بوده که پدرش نتونسته جلوی عصبانیتشو یگیره.آمان از دست زمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
حتی بزرگترین گناه دختر هم کار این پدرو توجیه نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
سلام دوستان که نظر هارو میخونین ،،،اگه قضیه ناموسی باشه پدر کار خوبی کرده ،،این کاراینه عبرت برا دیگر دخترها باشد که خوب وبجا زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
آیا شما صحنه جون دادن دختر رو دید خیلی صحنه بدی بود.هر علتی داشته باشه نمیتونه این طوری تواس پس بده.ایا پدر میتونه دخترش رو بکشه انم اینطوری .چه طور دلش امد تفنگ رو شلیک بکنه.خدا رحمتش کنه.یه فاتحه براش بخونین بذارین اروم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
khoda dokhtare ro biyamorze bara shadi rohesh salavat
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
هرگناهی که باشه مجازاتش مرگ نیست چون انسان همیشه جاعزالخطاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
با اینکه هیچ اطلاعی از قضیه نداریم با تفکرات و برداشتهای ناقص خودمان قضاوت هم می کنیم.
واقعا تاسف آوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
یه کلاغ چهل هزار کلاغ شد .عجب زمونه ای شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
خیلی بیرحمی کرده.بیچاره دختر هر چیزیهم کرده فرزند نوره چشمه پدره حق نداشته اون کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
ترکها عموما در مهر و محبت به فرزند آنهم دختر زبانزد خاص و عامند.به خاطر همین آنها مرگ را به ننگ ترجیح میدهند. البته این یک اصل کلی در باره آنهاست.
به همین دلیل در این مورد تا اصل قضیه مشخص نباشد، قضاوت محال است.
چه میکشدبیچاره پدر . او مدتهاست که مرده . حتی قبل از دخترش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
ماشالله مردم همیشه در صحنه هه متاسفم جمع شدن چیا ببینن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تو روحدا قضاوت بیجا نکنید هرکاریم کرده باشه کشتنش کار درستی نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
میدونید چی از همه بدتر اینکه هرکدوم ما با گفتن شاید قضیه ناموسی بوده یکبار دیگه اون دخترو میکشیم و با ابرو اون خانواده بازی میکنیم شاید پدر معتاد بوده و شاید... به همدیگه رحم کنیم حتی بعد از مرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدا مي دونه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدا مي دونه !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
اسلحه از کجا آورده خیییییییلی جالبه....و تعجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
واقعا متاسفم برای این پدر سنگدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
عامل همه اين مساءل فضاي مجازي است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
شاید قضیه ناموسی بود وگرنه هیچ پدری بدون دلیل دختر خودشو به این طرز نمیکشه یا آزار نمیده به جای پخش این موضوع شفاف سازی کنید تا همه در جریان قرار بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
من دوتا دختر دارم.چجوری دلت اومد نامرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بهتره یک موضوعی رو یا گزارش نکنید یا دقیق گزارش کنید تو این ماه مبارک رمضان نميشه قضاوت کرد دوستان باید صبر کنند تا همه ابعادش مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تو این ماه مبارک رمضان نميشه قضاوت کرد دوستان باید صبر کنند تا همه ابعادش مشخص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بیخود قضاوت نکنین.پشت سر مرده هم حرف نزنین.هر کارم کرده باشه حق نداره پدره بکشتش.تو اون دنیا چجوری میخواد جواب خدا رو بده؟؟؟ اینا همه نشونه های آخرالزمانه.خدایا ظهور امام زمان رو برسون تا همه از دست این وحشیا و وحشی گریا نجات پیدا کنن.اینجا کشور اسلامیه قانون داره.آمریکا ک نیس ازین وحشی بازیا میکنن.واقعا تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
من خودم اهل خوی هستم از نزدیک شاهد ماجرا بودم لطفا هرکی هرچیزی نگه هر اتفاقی بود تموم شد با ابروی کسی بازی نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
باید قانون حکم بده ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دختر هر کاری که کرده باشه سزاش این نبود.یکی به پدرش بگه خودت که جوان بودی چکار میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
پدرش میگه فک میکردم با پسری در ارتباط بوده برای حفظ ابرو کشتمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
الان با اینکار مثلا ابروش حفظ شد ؟ این که ابروریزیش بیشتره خاک توی سرش .حماقت و جهالت تا چه حد اخه؟ اینطور ادما مریض هستن
-
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تا وقتی پدر نباشی وقدر ابرو را ندانی.هرچی متونی میتوانی بنویسی واظهار نظر کنی.انسان آبرو را مثقالی بدست می آره وفرزند خروار به باد میده.خدا آخر وعاقبت ما را بخیر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بنظرم مسیله هر چی باشه کار درستی نیست که کسی را از زندگی ساقط کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چرا اینقدر ما ایرانیا زود همدیگر را نقد میکنیم. اگر دختره با آبروی خانواده بازی کرده باشه چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
اگر فرزند کار خطایی هم بالفرض کرده بود وظیفه پدر تذکر وهدایت فرزند میباشد بالاخره جوان بی تجربه است رفتار این به اصطلاح پدر خوی کثیف داعشی ها را در نظر زنده میکند هیچ کس مجاز به ریختن خون کس دیگر نیست درضمن خداو ند بخشنده گناهان ا ست خدا ان مرحومه را بیامرزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
انگار پسره!!درضمن دخترم باشه به هر دلیلی کسی حق نداره کسی رو بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
واقعاً متاسف شدم. متاسفانه ارتباط عاطفی پدر ومادر با فرزند پسر و دختر در خانواده های سنتی کمرنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تربیت نادرست بد گمانی عصیانیت بی عقلی سبب کشته شدن یک جوان شد . آیا قتل و کشتن تنها راه است ؟ خیر
اگر پیچی باز نمی شود ان را قطع نمی کنند بلکه با انواع روشها می توان بدون آسیب به مهره را از پیچ باز کرد .
پدرها و مادرها در تربیت بچه هایشان باخته اند و با کتک کاری و دعوا و کشتن می خواهند کم کاریشان را جبران کنند .
باید برای تفریح با بچه ها و خانواده وقت بیشتری بگذاریم .
حیف شد .
یک جوان در اثر بد بینی و قضاوت نادرست از صفحه روزگار محو شد . خدا رحمتش کند ان شالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
من اگر نیکم اگر بد ، تو برو خود را باش که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت !!!
طبق مطالبی که تو سایتهای دیگه نوشته شده دختر بیچاره به پسری علاقمند بوده و قصد ازدواج داشتن پسر به خواستگاری هم اومده بوده ولی پدر مخالفت کرده . اما دختر و پسر همچنان علاقمند بهم بودن . پدر هم برای جلوگیری از بهم رسیدن این دو با اسلحه شکاری وسط خیابان دخترش رو با دو گلوله کشته . اونایی که طرفداری این پدر رو کردن و گفتن دختر بی ناموسی کرده که پدرش کشتتش واقعاً براشون متاسفم . این دختر بدترین خطا رو هم اگه کرده هیچ کس حق نداشت بکشتش چه برسه به پدر !! این ادم بویی از انسانیت نبرده و قصاص براش کمه باید تا اخر عمرش با عذاب وجدان بسوزه و روزی هزار بار از خدا مرگ بخواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چون پدرش بوده قصاص نخواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
میگن دختره دو تا بچه داشته با یکی دیگه دیده شده شوهر دختره زده او پسره رفته تو کما پدر دختره هم زده دخترشو کشته اینو دیشب شنیدم الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
عجبببببببب حرفایی پشتش میگن بابا من اهل خویم هفده سالشه ها فقط باباش بیرون با پسر دیدتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
یکی بگه دلیلش چی بوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حتما یه چیزی بوده که پدرش اینقدر عصبانی بوده به نظرم تنه چیزی که میتونه یه پدر رو به این حد از عصبانیت برسونه مسئله ناموسی هستش البته ماهواره هم بی تاثیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۴ تير ۱۳۹۵
اولا اون پدره باید اعمال خودشو زیر ذربین میذاشت و بیشتر و با دقت نگاه میکرد که چه نونی به خورد بچه داده که این شده بازتابش بعد به پدر حق بده مال حروم و بعضی ادا و اطوارا اینطور میشه تربیت نا اهل چون گردگان بر گنبد است
Iraq
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حتما دخترخانم ی کار ناجوری انجام داده ک پدرش در این حد عصبی شده.
اما هر کاریم ک کرده باشع باز کشتنش تو ملاء عام کار درستی نبوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حقش بوده .با اینکه هنوز مجردم میدونم چه حقارتی واسه پدر داره دختر نا اهل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
واقعا تاسف داره, اگر هم دختر کاری کرده مسئله تربیت خانواده هست وقتی پدر به دختر رحم نمیکنه انتظار دارین دختر به فکر آبروی خانواده باشه؟؟؟؟ البته این فرضیه هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
اینهمه قضاوت..........این دختر خودش میدونه و خدای خودش....بهتره که سری به خودمان بزینم. تا کی میخوایم با حرفهامون ابروی دیگران را قربانی کنیم.
Iraq
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
به نظرم اگ سر مسئله ناموسی بوده خیلی خیلی کار درستی کرده،درود بر شرفش.
ادم نمیتونه تحمل کنه،دختری ک ی عمر براش زحمت کشیدی مفت مفت ابروتو ببره،اگ ناموسی بوده حق داشته.
اون دخترم هیچ وقت بخشیده نمیشه.
اما اگ غیر این بوده دیگ هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
بابا جونم
خوب دخترشه
اجازشم دست خودشه

حتمانافرمانی کرده
فضول ماهستیم که به جای عبرت دنبال دلیل میگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
آقایونی که قضاوت میکنن اولا آیا پدر شدن؟مگه میشه یک پدر بدون یک دلیل خیلی محکم و قانع کننده دست به یک همچین کاری بزنه؟اون هم ایرانی جماعت که پدر جونش برا دخترش در میره.لطفا زود قضاوت نکنید.فقط به نوع پوشش این خانم که انگار با لباس خونه اومده بیرون نگاه کنید.البته این مسئله دلیل نمیشه.یعنی هیچ مسئله ای نباید دلیل برای انجام قتل بشه ولی وقتی یک انسان صبر و تحملش تموم بشه و با آبروش بازی بشه ممکنه در لحظه دست به هر کاری بزنه که بعد دیگه پشیمونی سودی نداشته باشه.پس زود قضاوت نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
سلام شروع میکنیم...فقط قصاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
درود بر غیرت همچین مردهایی دستش درد نکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
با سلام .بنده ساکن شهرستان دارالمومنین و دارالصفای خوی هستم . این شهر ،شهر خشنی نیست قاتل هم اهل یکی از روستاهای این شهرستان است ولی به هر حال با کشتن فرزند دختر خود مرتکب عمل بسیار زشتی شده و احساسات عمومی را جریحه دار نموده و همه شهر نگران از این قضیه ، مرتب موضوع را دنبال می کنند . ما هم ضمن محکومیت این عمل غیر انسانی امیدواریم مراجع قضایی خود تصمیم نهایی را در مورد این پدر سنگدل بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
درخواست قصاص رو باید پدر بکنه که خودش قاتله .
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
نه تنها درماه مبارک رمضان بلکه درتمام سال خداآخروعاقبت همه راختم بخیرکنه این فضای مجازی باعث میشه مامسلمانان درنظراتمون تهمت غیبت وافترارورواج بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چه ملت بی خبرن
طبق قانون پدر قاتل فرزند هیچ مجازات و قصاصی نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
« شرط قصاص آن است که مقتول جزئی از قاتل نباشد بنابراین اگر پدر ، فرزند خود را بکشد قصاص نمیشود و همین طور است اگر پدر پدر یا پدر مادر و بالاتر ، نوة خود را بکشند یا مادر ، فرزند خود را بکشد . »
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
متاسفانه چون پدرش هست قصاص هم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
ما هم شدیم الگوبردار غربیها...یعنی چی کشته..اصلا دختر فرار کرده..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
پدر را برای فرزند اعدام نمیکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
این پدره باید عدام بشه تا درس عبرتی بشه برا بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
پدربیچاره لابدچاره ایی نمونده بعضی وقت ها ادم مرگ روبه زندگی ترجیع میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
نمی دانم چرا همگی زود قضاوت می کنیم؟!!! هیچ پدری تا وقتی به مرز جنون نرسد دست به این کار نمی زند او این بچه را بزرگ کرده و برای لحظه به لحظه عمر این دختر، خاطره و یاد دارد . قضاوت نکنیم و حکم ندهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
با ضرب گلوله؟؟؟ مث اینکه روابط ما با امریکا خیلی خوب شده همه جوره تاثیرش رو داریم میبینیم خدا رو شکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
باید این پدر قصاص بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
به نظرمن اگر دخترش بی حجاب بوده حق داشته .
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
به نظر من هم شما به یه روان شناس مراجعه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دوست عزیز بی حجابی دلیل کشتن نمیشود
شما خودتان را به جای ایشان بگذارید
اگر کمی فکرتان را باز کنید میبینید که تا شخص خودش مسئله ای نداشته باشد امکان ندارد که حتی بدون حجاب بین چندین مرد هم حرکت کند کسی جرات کند جپ به آن شخص نگاه کند ولی اگر خود شخص مشکل داشته باشد حتی با حجاب زره پوش هم نمیتوان جلویش را گرفت و خود را به فنا خواهد داد
پس بی دلیل قضاوت نکنید
ما مسلمان هستیم و در ماه مبارک رمضان باید جلوی زبانمان را بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
آخه چرا ؟
گناهش چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چرا؟به چه دلیل اخه؟مگرمیشه پدربتونه دخترشوبکشه؟توروخداحداقل بگیدچرااینکاروکرده تاکسی راجب دختربیچاره که دستشم ازدنیاکوتاس قضاوتی نکنه،خدارحمتش کنه،یعنی باپدره چکارمیکنه قانون؟قصاص میکنن؟؟ چون خودش ولی بوده کی بایدرضایت بده؟توی این ماه چطورتونسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چرا زود جو گیر میشیم و علیه یه پدر موضع تند(بی رحم) میگیرم بایست دید انگیزه قتل چه بود حالا اگه یه خونواده با اصالت بوده و دختره بر خلاف شئونات خانوادگیش رفتار کرده و موعضه پدر هم کارگر نشده و اقدام به قتل کرده با علم به اینکه عملش بر خلاف شرع و قانون بوده ولی یه کم هم بایست بهش حق داد!
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
هر چه باشه سزاش قتل نیست تو هم افکار قرون وسطایی خودت رو تغییر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
ای وااااای کجا داریم میریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چرا پدر بی رحم؟دختر برا پدر خیلی عزیزه ولی ببین چکار کرده ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وقتی رفتی بالای چوبه دار، می فهمی چه کردی! نامرد! یک دختر بی پناه را کشتی! لابد می خواهی اتهام بزنی! هر چه قدر هم خطا کرده باشد، تو حق نداشتی! نامرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
تو قانون مدنی اگر پدری فرزندش رو بکشه قصاص نمیشه.
Netherlands
ناشناس
۰۰:۱۰ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
به عنوان ولی دم (البته اگر مشخص بشه که پدرش بوده) خودش می تونه به خودش رضایت بده!!!!!!!!!! فقط جنبه عمومی جرم شامل کیفر خواهد بود که احتمالاً 5-6 سال حبس بیشتر نیست !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
پدرشه قصاص نداره دوسه ماه زندان میره فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
چقدر میتونه یه آدم بیرحم باشه که دختر خودشو بکشه........مایه تاسفه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
وحشتناکه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حتماً دختر یه آبروریزی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
ی وقت هایی آدم با پاک کردن صورت مسئله می خوان خودشون راحت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
به نظرم کار پدر بی رحم هیچ توجیهی ندارد ودختر هم هر اشتباهی مرتکب شده باشدسزایش این نیست وبه این میگن غیرت بی جاوبی ارزش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدا عالمه ، احتمالا مساله ناموسی بوده
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دلیل بر قتل نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
خدایا به حق این ماه رمضان روح این دختر را قرین رحمت قرار بده
بیچاره هر گناهی هم کرده باشه سزاوار چنین جنایتی نبود.
خدا بیامرزدش.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۸ ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
حتما ناموسيه
۱۲
آخرین اخبار