سیستان وبلوچستان

ایجاد بانک‌های اطلاعاتی توزیع کنندگان و مراکز عرضه موادمخدر در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیشگیری‎های امنیتی و انتظامی دادگستری‌کل سیستان و بلوچستان از ایجاد بانک‌های اطلاعاتی کارآمد توزیع کنندگان و مراکز عرضه موادمخدر در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛باغ شیرین در نخستین نشست کارگروه پیشگیری از تولید و توزیع مواد مخدر به تشریح آمار کشفیات مواد مخدر در حوزه سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: آمار کشفیات موادمخدر در سه ماهه نخست سال‌جاری با افزایش چشمگیری مواجه بوده است به نحوی که تنها در حوزه انتظامی با بیش از 14 تن کشفیات، 95 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی افزود: این آمار در حوزه مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان نیز آمار قابل تأملی است به نحوی که تنها در این دو حوزه نیز بیش از 10 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست سال جاری کشف شده است.

وی با تأکید بر ضرورت اتخاذ رویکردهای فرهنگی و ارتقاء آگاهی‌های همگانی در حوزه پیشگیری از توزیع و سوء مصرف مواد مخدر گفت: رویکرد انتظامی و امنیتی به معضل اعتیاد، تنها هنگامی توأم با توفیق نهایی خواهد بود که علاوه بر مبارزه با عرضه موادمخدر در خصوص بازار تقاضا و گرایش به اعتیاد نیز برنامهای جامع و مدون موجود باشد و تمامی نهادهای فرهنگی این مهم را بعنوان یک ضرورت مدنظر قرار دهند.

وی افزود: هدف بر آن بوده است تا فرایند مبارزه و پیشگیری از تولید و توزیع موادمخدر را اشاعه داده و از ظرفیت‌های گسترده مردمی در این گام بهرهبرداری مطلوبی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار