در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

اجرای طرح اصلاح رودخانه سد لتیان همچنان در انتظار هماهنگی مسئولان به سر می برد

فرماندار شمیرانات گفت: طرح ساماندهی، انباشت و اصلاح ورودی رودخانه سد لتیان با رویکرد جلوگیری از تصرف و تجاوز حریم رودخانه و نیز جلوگیری از آلایندگی رودخانه انجام می شود.

اجرای طرح اصلاح رودخانه سد لتیان همچنان در انتظار هماهنگی مسئولان به سر می بردعزت الله خانمحمدی فرماندار شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با احداث دریاچه  در لواسان، اظهار داشت: این طرح مربوط به ساماندهی و ایجاد تفرجگاه در کناره رودخانه منتهی به سد لتیان لواسان است، در همین راستا با هماهنگی سازمان آب منطقه ای و جلب نظر سازمان محیط زیست مقدر شده است طرح در دست اجرای شهرداری لواسان بدون هرگونه اقدام در بستر رودخانه، در حرایم رودخانه و اراضی مجاور با رعایت ضوابط و قوانین تصریح شده از ناحیه سازمان آب منطقه قرار گیرد.

وی افزود: بر همین اساس با همکاری اداره کل محیط زیست و توافق نهایی سه جانبه سازمان آب، محیط زیست و شهرداری اقدامات تکمیلی باید انجام بگیرد.

فرماندار شمیرانات گفت: طرح ساماندهی، انباشت و اصلاح ورودی رودخانه سد لتیان با رویکرد جلوگیری از تصرف و تجاوز حریم رودخانه و نیز جلوگیری از آلایندگی رودخانه انجام خواهد شد.

خانمحمدی تصریح کرد: این اقدامات در فضاهای آزاد ، تفرجگاه های غیر آلاینده و برای بهره برداری مردم و شهروندان لواسان ایجاد می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار