سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصولگرایی جناحی عقیم نیست/ بیش از 30 گزینه برای کاندیداتوری انتخابات 96

سخنگوی جبهه پیروان گفت: گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 بیش از 30 نفر خواهد بود.

"سیدکمال سجادی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره اینکه به زودی جبهه پیروان به بررسی نامزدهای احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می‌پردازد اظهار داشت: کمتر از یک سال تا انتخابات ریاست جمهوری زمان داریم. ضرورت دارد احزاب و تشکل‌ها فعالیتشان در این راستا را به طور جدی آغاز کنند.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه کاملا طبیعی است احزاب توجهی جدی به انتخابات آتی داشته باشند گفت: علاوه بر آنکه برخی از حزب‌ها مدتی است فعالیت انتخاباتی‌‌شان را آغاز و پیگیری می‌کنند، مشاهده می‌کنیم برخی از افرادی که می‌خواهند کاندیداتور ریاست جمهوری شوند، نیز فعالیت‌ انتخاباتی خود را آغاز کرده‌اند.

سجادی در واکنش به این سوال که جبهه پیروان بطور جدی از چه زمانی فعالیت‌های انتخاباتی‌اش را آغاز می‌کند تصریح کرد: تا این لحظه مشخصا وارد بحث ریاست جمهوری نشده‌ایم و به زودی و در جلسات آینده مقدمات این بحث آغاز می‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان پیرامون گزینه‌های احتمالی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: بعضا گفته می‌شود که اصولگرایان گزینه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

وی با تأکید بر اینکه جناح اصولگرایی با چنین وسعتی حتما افراد واجد شرایطی برای ریاست جمهوری دارد ادامه داد: گزینه‌های اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96، بیش از 30 نفر خواهد بود.

سجادی با بیان اینکه اصولگرایی، جناحی عقیم نیست خاطر نشان کرد: کسانی که در جناح اصولگرایی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آتی درنظر گرفته شده‌اند به موقع حمایت و اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار