بیرجند؛

توقیف سواری سمند با خلافی بیش از ۲۰ میلیون ریال

سواری سمند با خلافی ۲۰میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در شهرستان طبس توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : مأموران راهور شهرستان طبس در اجرای طرح برخورد با خودروهای مختلف،حین کنترل خودروها در سطح شهر یک دستگاه سواری سمند بنز را جهت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.
سرهنگ رضایی افزود : پس از اعمال قانون ،مدارک و سوابق آن در سامانه هوشمند پلیس مورد استعلام قرار گرفت که در بررسی به عمل آمده مشخص شد در دستور توقیف خودرو ۲۰ میلیون و۶۰۰ هزار ریال خلافی ثبت شده است.
وی گفت : بر اساس ماده ۸قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جرینه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند،خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.
وی افزود :با توجه به اینکه برابر قانون پلیس از ادامه حرکت خودروهای بالای ۱میلیون تومان خلافی جلوگیری خواهد کرد توصیه می شود رانندگان استعلام لازم را از طریق سامانه پیامکی ۱۲۰۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال "وی آی ان" پشت کارت خودرو خود یا مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ مبلغ جرایم را دریافت نمایند و نسبت به پرداخت آن اقدام تا در هنگام تردد در معابر مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار