مهم ترین اخبار اقتصادی سی‌ام خرداد ماه؛

آخرین مهلت ارايه الکترونيکی اظهارنامه مالياتی/سانحه پرواز اهواز-خارک به خیر گذشت

كشف بیش از 7 كیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرك امانات پستی،افت شدید شاخص کل در بازار امروز و تصویب اختصاص 410 میلیارد ریال به احداث بنادر صیادی از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

افزایش وام ازدواج به 10 میلیون تومان زوج‌های جوان را چشم به راه نشانده تا ببینند سرانجام دریافت وام 10 میلیون تومانی چه خواهد شد.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی از رشد ٩٧ درصدی تامین کالاهای ساخت داخل در جهت بومی‌سازی تجهیزات و قطعات پالایشگاهی خبر داد.

پیک مصرف برق کشور دیروز (شنبه 29 خرداد ماه 95 ) با افزایشی 901 مگاواتی نسبت به روز گذشته از مرز 44 هزارمگاوات گذشت.

رئیس اداره منابع آب فردوس با اشاره به میزان کم بارندگی در شهرستان، گفت: متاسفانه در شهرستان فردوس میزان تبخیر در طبیعت 6 برابر میانگین جهانی است

نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی معتقدند مسولان کشور بایستی در اجرای انعقاد قرارداد با شرکتهای خارجی ظرفیتهای داخلی را در صنعت کشتیرانی مدنظر قرار دهند تا حق سازندگان داخلی ضایع نشود.

مدیر کل اداره مطالعه و احداث بنادر صیادی سازمان شیلات ایران از تصویب 410 میلیارد ریال اعتبار جهت پروژه های مرتبط با احداث بنادر صیادی در سال جاری خبر داد.

کارشناسان معتقدند یک تا دو سال زمان برای تحقق آثار برجام در بخش اقتصادی کشور و بهبود شرایط زندگی مردم نیاز است.

یک تولید کننده مرغ گفت: هم‌اکنون اکثر تولیدکنندگان به دلیل افزایش تولید و نبود حمایت از سوی مسئولان، بارشان بر زمین مانده که این امر سبب ضرر و زیان آنها شده است.

بهای رسمی تمامی نرخ ارزهای دولتی ثابت ماند.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در جریان معاملات با کاهش 248.3 واحد به عدد 73 هزار و 658 واحد رسید.

بیش از 7 كیلو گرم انواع مواد مخدر طی دو ماهه اول سال‌جاری در گمرك امانات پستی تهران كشف و ضبط گردید.

سازمان امور مالياتی کشور از آخرین مهلت ارايه الکترونيکی اظهارنامه مالياتی صاحبان مشاغل( اشخاص حقيقی) خبر داد وگفت: اين مهلت قابل تمديد نیست.

سخنگوی شرکت ماهان ایر گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و باد شدید پرواز اهواز-خارک از باند خارج شد، اما این سانحه به خیر گذشت.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار