ذخایر استراتژیک شکر کشور مطلوب است/مشکلی در تنظیم بازار وجود ندارد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر ذخایر استراتژیک شکر کشور در حد مطلوب قرار دارد و در هر زمان نیاز باشد با توزیع به موقع، بازار شکر را تنظیم می‌کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی قنبری از موجودی مناسب ذخایر شکر کشور خبرداد و گفت: با توجه به میزان ذخایر موجود شکر این شرکت، نگرانی و مشکلی در رابطه با تنظیم بازار این کالای اساسی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی افزود: در حال حاضر ذخایر استراتژیک شکر کشور در حد مطلوب قرار دارد و در هر زمان نیاز باشد با توزیع به موقع، بازار شکر را تنظیم می‌کنیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، هم‌اکنون بخشی از موجودی شکر شرکت بازرگانی دولتی ایران با قیمت مصوب در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران ،قنبری تصریح کرد: این شرکت تمام نیازهای صنایع و صنوف مختلف تولید‌کننده به شکر را با قیمت مصوب و براساس پروانه‌ بهره‌برداری واحدهای تولیدی اعم از قنادی و شیرینی‌پز در اختیار آنان قرار خواهد داد و این صنوف نگران تامین شکر مورد نیاز خود نباشند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌ها و وظایف این شرکت حفظ ذخائر و تنظیم بازار کالاهای اساسی است، تاکید کرد: این اطمیمان را به مردم و مصرف‌کنندگان می‌دهیم که هر زمان نیاز باشد، با حضور به موقع در بازار و توزیع کالاهای در اختیار خود با قیمت مصوب، بازار را تنظیم و از ایجاد فشار و نوسانات قیمت‌ها جلوگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار