یزد؛

نشست توجیهی آغاز دور جدید فرایند ارزشیابی کارکنان دانشگاه یزد

در نشست توجیهی مدیران میانی و عملیاتی دانشگاه، زمان شروع دور جدید فرایند ارزشیابی و نحوه آن تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیر دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه یزد گفت: هدف از برگزاری این نشست تشریح سیستم ارزشیابی است که دور جدید آن از ابتدای تیرماه شروع خواهد شد.

زنجیرچی گفت: در گذشته سیستم ارزشیابی به صورت دستی و ارزشیابی مدیر از کارمند بود و منابع دیگری جریان نداشت اما برای تکمیل فرآیند ارزشیابی در زمان مدیریت قبلی طرح و برنامه، روشهای مختلف ارزشیابی بررسی و در نهایت روش بازخورد ۳۶۰ درجه انتخاب شد.

وی گفت: به دلیل حجم بالای ارزشیابی طبیعتا به صورت دستی زیاد مرسوم نیست، ضمن اینکه محرمانگی بسیار بالایی نیز ندارد. بنابراین برای سیستم جدید ارزشیابی، سامانه الکترونیک طراحی شد و در حال حاضر در سرور دانشگاه قرار گرفته است.

مدیر دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه یزد افزود: این سیستم در ابتدای کار، در حوزه معاونت آموزشی به صورت آزمایشی در یک مرحله اجرا شده و با تحلیل‌های آماری به عمل آمده میزان اعتبار و پایایی امتیازات بررسی و  سعی شده است در این دوره با تمرکز بر روی مدیران، وزن امتیاز آنها را افزایش داده و با فراهم کردن یک پایه اطلاعاتی، مدیران با اطلاعات بیشتری بتوانند ارزشیابی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار