کليولند کاواليرز قهرمان NBA شد/ لبرون جیمز ارزشمندترین بازیکن

تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با پیروزی بر تیم بسکتبال گلدن استیت در آخرین دیدار فینال رقابت های NBA فاتح این مسابقات شد.

کليولند کاواليرز قهرمان NBA شد/ لبرون جیمز ارزشمندترین بازیکنبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بامداد امروز (دوشنبه) دو تیم  کلیولندکاوالیرز و گلدن استیت وریرز ديدار هفتم و پاياني فينال NBA  را برگزار کردند که کليولند موفق شد با نتیجه 93 بر 89  به پيروزي برسد و در مجموع با برتري 4  بر 3  مقابل این تیم، قهرمان این رقابت ها شود.کلیولند در این دیدار کوارتر اول را 23 بر 22برد،در کوارتر دوم 19-27 شکست خورد در کوارتر سوم 33-27 به پیروزی رسید و در کوارتر چهارم نیز 18 بر 13 برنده شد.

کلیولند در حالی به عنوان قهرمانی  NBA  دست یافت که در 4 دیدار اول، 3-1 از حریف قدرتمند خود عقب بود، اما در ادامه موفق شد دوبازی پشت سر هم را ببرد و کار را به تساوی 3-3 بکشاند.

این اولین باری است که تیمی شکست 3-1 را به پیروزی 4-3 تبدیل می کند.

لبرون جیمز فوروارد کلیولند نیز با ثبت  29.7 امتیاز،11.3 ریباند و .9 پاس گل جایزه ارزشمندترین بازیکن دیدارهای فینال را از آن خود کرد.

او پیش از این در سال های 2012 و 2013  در تیم میامی هیت صاحب این عنوان شده بود و این سومین باری است که این جایزه ارزشمند را تصاحب می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار