کرمانشاه؛

تکمیل استخر سرپوشیده وحدت شهرستان روانسر

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:استخر سرپوشیده وحدت شهرستان روانسر تکمیل شده است و این استخر قرار است امروز با حضور استاندار کرمانشاه به بهره برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی گفت: استخر شهرستان روانسر که مساحت آن به یک هزار و 450 متر مربع می رسد عملیات اجرایی آن از سال 1390 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت استخر روانسر 23 میلیارد و 835 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: 16 میلیارد و 264 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی و مابقی نیز از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

رحیمی یادآور شد: شهرستان روانسر با بیش از 47 هزار نفر جمعیت سرانه فضای ورزشی آن به 1.92 سانتی متر می‌رسد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، همچنین اشاره ای به آخرین وضعیت استخر قهرمانی دهکده المپیک داشت و گفت: برای بهره برداری از این پروژه عظیم به 190 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: قرار شده 110 میلیارد ریال آن از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور و 70 میلیارد ریال نیز از طریق منابع استانی تامین شود.

رحیمی در پایان گفت: اگر این اعتبار تامین شود استخر قهرمانی که هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا یک‌سال آینده به بهره برداری می‌رسد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
برای استخر قشنگی که برای مردمه ایران درست کردین خیلی خیلی تشکر میکنتم