زاهدان؛

روحانیون قمی به مناطق مختلف سیستان اعزام شدند

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل گفت: امسال اداره اوقاف زابل چهل نفر روحانی مبلغ آزموده از قم را برای ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف سیستان از جمله شهرها و روستاها اعزام نموده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام اسماعیل بامری در جلسه دیدار مبلغان اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی با امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام روحانیون به مناطق مختلف سیستان انجام شده است تا در فرصت ماه مبارک رمضان مساجد و هیئت‌های مذهبی از وجود مبلغان و کارشناسان دینی استفاده کنند.

وی افزود: این مبلغان به مدت یک ماه در محل تبلیغ اسکان یافته و مشغول اجرای برنامه‌های طرح ضیافت الهی از قبیل برگزاری نماز جماعت، جزءخوانی قرآن کریم، تشویق مردم به برگزاری افطاری‌های ساده، سخنرانی و برگزاری مراسم‌های ویژه ایام ماه مبارک رمضان هستند.
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل با اشاره به ضرورت ایجاد وقف‌های جدید مطابق نیاز جامعه گفت: این دیدار به منظور ایجاد همبستگی و تشریح اهداف تبلیغ و بیان نیاز‌های روز منطقه سیستان در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار شده است و اداره اوقاف یک نهاد تاثیرگذار و ضروری برای مشارکت مردم در خیرخواهی و تامین نیازهای یکدیگر به وسیله وقف و تعاون است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: اعزام ، روحانیون ، قمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار