وکیل شرکت HK در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

شرکای زنجانی به جای وثیقه بدهی وی را پرداخت کنند/امکان صدور وثیقه در مرحله دادگاه وجود ندارد

وکیل مدافع شرکت HK گفت: شرکای خارجی زنجانی اگر پول دارند بدهی وی را پرداخت کنند.

شرکای زنجانی به جای وثیقه بدهی وی را پرداخت کنند/امکان صدور وثیقه در مرحله دادگاه وجود نداردصادقی قهاره وکیل مدافع شرکت HK در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ادعای وکیل بابک زنجانی مبنی بر اعلام آمادگی شرکای خارجی موکلش برای تامین وثیقه آزادی وی اظهار داشت: صحبت هایی که در خصوص صدور قرار وثیقه برای آزادی زنجانی مطرح می شود یک پیشنهاد غیر معقول است، اگر شرکای خارجی بابک زنجانی پولی دارند اقدام به پرداخت بدهی وی کنند.

وی افزود: همچنین صدور قرار وثیقه در مرحله دادسرا امکان پذیر است و در مرحله دادگاه چیزی به عنوان قبول وثیقه وجود ندارد و هیچ دادگاهی قرار وثیقه صادر نمی کند.

وکیل مدافع شرکت HK درپاسخ به این سوال که تا کنون چه میزان از بدهی زنجانی به شرکت نفت تسویه شده است، گفت: موارد مالی پرونده در کمیته مالی شرکت نفت که از ستاد مبارزه  با مفاسد اقتصادی برای کارشناسی قرار دادهای نفتی دارای مجوز است، پیگیری می شود .

صادقی قهاره در پاسخ به این سوال که آیا از شعبه رسیدگی کننده به پرونده در دیوان عالی کشور اطلاع دارید یا خیر بیان داشت: دیوان عالی کشور کار رسیدگی به پرونده را شروع کرده است اما شعبه رسیدگی کننده به پرونده در دیوان عالی مشخص نیست و قرار است مخفی باقی بماند به دلیل اینکه شعبه مورد نظر در طی مراحل رسیدگی به پرونده در خصوص مراجعات و فشارهای خارجی معذورتی نداشته باشد.

وی افزود: ما رای صادر شده از سوی دادگاه را قبول داریم و به آن اعتراضی نداریم به همین جهت لایحه ای به عنوان قبولی حکم به دادگاه ارسال کردیم و تنها به میزان بدهی زنجانی به شرکت نفت اعتراض داشتیم که این موضوع موجب نقض رای نمی شود و با رفع ابهام می توان آن را برطرف کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
مگر بابک به اعدام محکوم نشده بود پس چی شد نکند الکی بود
آخرین اخبار