با "EURO 2016 Head Soccer"؛

به چالش ضربه های سر در مسابقات EURO 2016 دعوت هستید

در این بازی می توانید با انتخاب 16 تیم از میان 24 تیم شرکت کننده در یورو 2016 هیجان انگیز تر کرده و برای تصاحب کاپ قهرمانی مسابقات ، با حریفان به رقابت بپردازید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، "EURO 2016 Head Soccer"  با حال و هوای یورو 2016 منتشر شده است که چالشی از ضربه سرهای جذاب و دیدنی با حال و هوای رقابت های یوروی 2016 در کشور فرانسه است.

به چالش ضربه های سر در مسابقات EURO 2016 دعوتید

شما در این بازی تیم محبوب خود را از میان تیم های شکرت کننده در مسابقات یورو انتخاب و با ضربه سر های خود ، به یک قهرمان تبدیل  می شوید و با تصاحب کردن کاپ های قهرمانی ، مسابقات لیگ و … ، به موفقیت بیشتری نسبت به سایر رقبا دست پیدا کنید. این کار تنها با شخصی سازی پلیرها و افزایش توانایی های آنان امکان پذیر است.

به چالش ضربه های سر در مسابقات EURO 2016 دعوتید


در ابتدا شما می توانید با آغاز یک بازی دوستانه ، مهارت های خود را به چالش واداشته و یاد بگیرید که چگونه بهترین و صحیح ترین ضربات سر را راهی دروازه حریف کنید. در ادامه می توانید این رقابت های را با انتخاب 16 تیم از میان 24 تیم شرکت کننده در یورو 2016 هیجان انگیز تر کرده و برای تصاحب کاپ قهرمانی مسابقات ، با حریفان به رقابت بپردازید.


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
حجم: 73.3 مگابايت
نیازمند اندروید:1.0.3
نوع فایل: ZIP


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار