مهدیشهر؛

افتتاح انجمن خیرین مسکن ساز در مهدیشهر

انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان مهدی‌شهر اولین انجمن مستقل شهرستانی در کشور می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهدیشهر؛ فرماندار مهدیشهر گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان مهدی‌شهر اولین انجمن مستقل شهرستانی در کشور می باشد

حسن ارگی افزود: شهرستان مهدی‌شهر در بسیاری از عرصه‌ها به‌ویژه در زمینه فعالیت خیرین پیشگام بوده و مردم این شهرستان همیشه بانی خیر هستند و در مسجد سازی، بهداشت و درمان، مسکن و غیره نه‌تنها در سطح استان بلکه ملی نیز به‌خوبی درخشیده‌اند.

وی افزود: خیرین شهرستان مهدی‌شهر نه‌تنها در داخل شهرستان و خارج شهرستان بلکه از خارج از کشور نیز در شهرستان خود با نیت‌های خیرخواهانه فعالیت می‌کنند.

فرماندار مهدیشهر تصریح کرد: همین فعالیت ارزشمند خیرین شهرستان با کارآمدی بالای آن بوده که سبب شده به‌عنوان اولین انجمن خیرین مسکن کشور مستقل شود.

ارگی خیرین این خطه را سرآمد در بخش‌های مختلف امور خیریه اعلام کرد و افزود: یقیناً با این نگاه و عمل‌های خیرخواهانه جاودانه خواهند شد.

وی افزود: باید این فرمایش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم که فرمودند کاری کنید که بماند کاری نکنید که بمانید.

ارگی افزود: ساخت مسکن فقط از جنبه اقتصادی اهمیت ندارد، بلکه از منظرهای اجتماعی نیز بسیار مؤثر است، زیرا می‌تواند چاره‌ساز بسیاری از مشکلات جامعه و حاشیه‌نشینی و ... باشد.

انتهای پیام / د

برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، خیرین ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار