مربی تیم ها ملی تیروکمان گفت:با نتیجه نگرفتن کمانداران نباید همه چیز نادیده گرفته شود.

شهریاری:کمانداران با تمام توان در مسابقات ترکیه حاضر شدندمحبوبه شهریاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درابره عملکرد تیم ها ملی ریکرو وکامپوند در رقابت های جهانی ترکیه بیان کرد:رقابت های جهانی تیراندازی با کمان ترکیه ازجمله رقابت هایی بود کمانداران با آمادگی کامل شرکت کرده بودند اما به نتیجه دلخواه نرسیدند وکسب چنین نتایجی حتی برای کادر فنی نیز قابل تصور نبود .

وی افزود:ملی پوشان مراحل مقدماتی را به خوبی پشت سر گذاشتند هر چند سهمیه المپیک نگرفتیم اما رکورد هایی که به ثبت رسید راضی کنند ه بود. تمامی تیم قدرت برتر دنیا در این مسابقات حضور داشتند حتی کشور هایی که در ریکرو صاحب نام بودند نتوانستند به مدال دست یابند.

شهریاری ادامه داد:تیم کامپوند این بار افتخارات گذشته را تکرار نکرد و به دلیل جایگاهی که اکنون پیدا کرد انتظارات این رشته بالا رقته است اما باید توجه داشته باشیم که همه تیم برای قهرمانی تلاش می کنند .

وی افزود:ملی پوشان برای این مسابقه تلاش بسیاری کردند وتمرینات مداومی را پشت سر گذاشتند و عدم کسب سهمیه المپیک چیزی از ارزش های کمانداران را کم نکرد حتی خودشان هم تصور نمی کردند که با دست خالی از این مسابقه برگردند.

مربی تیم های ملی گفت:متاسفانه نتیجه ای که مد نظر کادر فنی بود کسب نشد اما نباید همه چیز را زیر سوال برید چون تمامی مسئولان و بازیکنان نهایت تلاششان را برای رسیدن به ریو انجام دادند .

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار