ملزومات پزشکی گامی در جهت اقتصاد دانش بنیان

مدیرعامل شرکت دارویی گفت: با تولید ملزومات پزشکی در شرکت های دانش بنیان اقتصاد این شرکت ها شکوفا و بازار فروش ایجاد می شود.

مهدی شاهمرادی مقدم، مدیرعامل شرکت دارویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تولید مواد ضدعفونی کننده و آنتی سپتیک، اظهار داشت:  ضدعفونی کننده های مورد مصرف در پرورش طیور، بهداشتی کننده آب و فضاها، آنتی‌سپتیک‌های دست، شوینده سطوح و تجهیزات از مهم‌ترین محصولات تولیدی به بان شیمی هستند.

وی ادامه داد: طراحی و اجرای یک برنامه پاکسازی و گند زدایی مناسب و موثر گام نخست در هر برنامه ایمنی زیستی است و بسیاری از مواد ضدعفونی کننده در حضور مواد آلی اثر خود را از دست می دهند . 

مدیرعامل شرکت دارویی  در خصوص سازمان کارآفرین و دانش بنیان در زمینه های تولید، تجارت گفت: بازارهای دارو و ملزومات پزشکی، دارو و ملزومات دامپزشکی، مواد بهداشتی و افزودنی‌های اختصاصی صنایع غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد دفع آفات کشاورزی است که با ایجاد واحدهای کسب و کار مستقل راهبردی، عمده‌ترین بازارهای این محصولات هستند.

شاهمرادی مقدم یاد آوور شد: بسیاری از تولیدات این شرکت از جمله محصولات بر پایه پراکسی استیک اسید برای اولین بار در خاورمیانه تولید می شود. و این شرکت بنیانگذار ایجاد سبدهای کالا در زمینه پیاده سازی سیستم های ایمنی زیستی، ایمنی غذایی و کنترل عفونت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار