زنجان؛

کشف ۷۲ هزارلیترسوخت قاچاق در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان ۷۲ هزار لیترسوخت قاچاق کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رحمتی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان زنجان در راستای مبارزه باقاچاق سوخت،کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی و حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان - قزوین به یك دستگاه كامیون تانكردار را متوقف و مورد بازرسی قراردادند.

وی اضافه کرد: با بررسی های دقیق انجام شده از این كامیون تانكر دار توقیفی، مقدار ۳۲ هزار لیترسوخت قاچاق ازنوع گازوئیل خارج ازشبكه توزیع قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در این عملیاتمتهم به نام "ر-ع" دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهیمنتقل شد؛ وی دربازجویی هایانجام شدهبه جرم خود مبنی بر قاچاق غیرقانونیسوخت اعتراف کرد.

رحمتیخاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در كنترل خودرو های عبوری در عوارضی زنجان – قزوین به دو دستگاه كامیون تانكردار مشكوك و متوقف كردند كه در بررسی دقیق ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید توزیع خارج از شبكه كشف كردند.

گفتنی است آرامش و آسایش شهروندان و برخورد با قاچاقچیان و متخلفان، افتخاری بس عظیم برای پلیس است و نیروی انتظامی در تحقق این هدف از هیچ تلاش و كوششی دریغ نخواهد كرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: قاچاق ، سوخت ، گازوئیل ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.