شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

اعضای شورای مرکزی خانه احزاب غایبان بزرگ افطاری رئیس جمهور هستند+ جزئیات جلسه

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: جلسه بعدی خانه احزاب پس از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

امروز جلسه خانه احزاب برگزار شد+ جزئیات
احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری جلسه امروز خانه احزاب اظهار داشت: برنامه کمیته زنان در جلسه امروز خانه احزاب ارائه شد و مقرر شد جلسه کمیته زنان فردا تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: فردا در این جلسه اعضای هیئت رئیسه کمیته و سایر مسئولیت‌ها فردا تعیین می‌شود.

شریف با اشاره به برگزاری جلسه کمیته بین‌الملل، گفت: جلسه کمیته حقوقی نیز تشکیل می‌شود، همچنین جلسه رسمی کمیته اطلاع‌رسانی هفته آینده برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی با اشاره به اینکه از هیئت رئیسه مجلس برای سخنرانی در همایش خانه احزاب در روز 24 تیرماه دعوت خواهیم کرد، گفت: در این همایش 15 نفر از دبیران کل احزاب نقطه نظرات خود را بیان خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه بعدی خانه احزاب پس از ماه مبارک رمضان، تاکید کرد: از مسئولان و دولت گله‌مند هستیم چرا که وعده‌هایشان را در این زمینه اجرایی نکرده‌اند.

شریف با بیان اینکه برگزاری جلسات کمیته‌ها فقط به دلیل عدم مکان مناسب انجام نشده است و البته در حال حاضر جلسات در دفتر یکی از اعضا برگزار می‌شود، گفت: امروز روحانی رئیس جمهور کشورمان برای فعالان سیاسی ضیافت افطاری ترتیب داده‌اند اما متاسفانه دولتی که ادعا می‌کند به فعالیت احزاب اهمیت می‌دهد، اما از اعضای خانه احزاب کسی در این مراسم حضور نداشت و غایبان بزرگ این مراسم به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار