اسپانیا با 4 تغییر مقابل کرواسی

تیم ملی فوتبال اسپانیا ممکن است در آخرین بازی گروهی خود در یورو 2016 برابر کرواسی با چهار چهره جدید به میدان برود.

اسپانیا با 4 تغییر مقابل کرواسیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های اسپانیا و کرواسی روز سه شنبه در آخرین بازی گروهی خود در یورو 2016 مقابل هم می ایستند و به نظر می رسد مدافع عنوان قهرمانی با 4 تغییر به میدان خواهد رفت.
به نوشته  AS، ویسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا در آخرین بازی تمرینی قبل از سفر به بوردو میکل سن خوزه، هکتور بیرین، کوکه و آریتس آدوریس  را در ترکیب اصلی قرار داد و به نظر می رسد این بازیکنان جایگزین سرخیو راموس، خوانفران، سسک فابرگاس و آلوارو موراتا خواهند شد.

راموس ، یک کارت زرد دارد و اگر کارت دوم را بگیرد بازی بعدی تیمش در مرحله 16 تیمی را از دست می دهد. در حالی که عدم حضور احتمالی ماریو مانزوکیچ در ترکیب کرواسی به معنی است که دفاع اسپانیا خیلی تهدید نخواهد شد.
 
انتظار می رود به خوانفران پس از یک فصل سخت در اتلتیکو مادرید و حضور در برابر جمهوری چک و ترکیه استراحت داده شود، در حالی که نیمکت نشینی فابرگاس  و همینطور حضور  آدوریس به جای موراتا تعجب آور نیست.

داوید دخیا در این مسابقه تمرینی در ترکیب اصلی بود اما قبل از پایان بازی ایکر کاسیاس جایگزین او شد، و حالا روزنامه ها مطمئن نیستند که کدام یک مقابل کرواسی در ترکیب اصلی خواهند بود.

ترکیب احتمالی اسپانیا مقابل کرواسی: دخیا؛ بیرین، پیکه، سن خوزه، آلبا؛ بوسکتس، کوکه، اینیستا؛ سیلوا، آدوریس، نولیتو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار