کرمان؛

تدوین نقشه راه بیستمین برنامه معلم پژوهنده

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از تدوین نقشه راه بیستمین برنامه معلم پژوهنده در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید رضا دعاگویی گفت: ارتقای کیفیت فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان در بحث پژوهش و تحقیق است.

وی از احیای شورای کاربست یافته های پژوهشی در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و افزود: استفاده از پژوهش و یافته های پژوهشی در تحقق اهداف و رفع مشکلات آموزش و پرورش نقش آفرین است.

دعاگویی با بیان اینکه پژوهش در عمل و اقدام پژوهی، معلمان را در حل مشکلات آموزشی سهیم می کند، خاطر نشان کرد : اقدام پژوهی در نهایت نظام آموزشی را در طراز برترین و موفق ترین نظام ها آموزشی قرار می دهد و شاخص های آموزشی و پرورشی مورد تاکید اسناد فرادستی آموزش و پرورش را بهبود می بخشد.

وی، شناسایی فرهنگیان پژوهشگر، بهینه کردن تصمیم سازی و برنامه ریزی دراز مدت بر اساس پژوهش و یافته های علمی در آموزش و پرورش و جلب مشارکت همه ی عوامل آموزشی در راستای پویایی، توسعه و پیشرفت نظام آموزشی استان را از مهمترین اهداف اجرای برنامه معلم پژوهنده برشمرد.

حمید رضا دعاگویی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره آگیرا در آموزش و پرورش این استان، تصریح کرد: دومین جشنواره آگیرا در آذر جاری همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

وی از اجرای مسابقه دانش آموزی فیلم 180 ثانیه ای با تلفن همراه در مدارس استان به منظور تقویت قدرت خلاقیت و نوآوری دانش آموزان در سال تحصیلی 95-94 خبر داد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نقشه راه ، معلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.