محمدی : دوستان به دنبال توجیه نباشد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت : مربیان باشگاه ها و مسئولان تیم ملی مسایل فعلی را توجیه ناکامی های آینده شان نکنند .

محمدی : دوستان به دنبال توجیه نباشداکبر محمدی مربی و کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ گوی سوالاتی در خصوص تیم ملی فوتبال کشورمان شد .

وی ابتدا در پاسخ به این سوال که : در فوتبال کشور اولویت با باشگاه هاست یا تیم ملی فوتبال عنوان کرد : طبیعتا همواره اولویت ها با تیم ملی فوتبال است اما باشگاه ها و تیم ملی همواره دو بال پرواز فوتبال کشور هستند .

محمدی در خصوص حاشیه های پیش آمده میان کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال و برانکو سرمربی پرسپولیس گفت : همیشه باید این نکته را در نظر گرفت که آماده سازی فرمول خاص خود را دارد و اگر بازیکنان بدون اردوی آماده یسازی وارد بازی های ملی شوند کیفیت خوبی را شاهد نخواهیم بود .

همان طور که حالا شاهد آن هستیم در مسابقات یورو بازیکنان نمی توانند با کیفیت عالی به میدان بیایند و آن هم به همین دلیل است . این موضوع در مورد وضعیت ما هم صادق است اما موضوع آن است که ما نمی خواهیم وارد یک تورنومنت شویم بلکه تنها قرا است در مسابقاتی شرکت کنیم که فاصله های میان آن ها زیاد است و بازیکنان از 72 ساعت قبل در اختیار تیم ملی قرار دارند .

محمدی در ادامه افزود : البته نباید مسئله ای که حالا پیس آمده را یک دعوا دانست . این قضیه به نظر من یک سوئ تفاهم است و فدراسیون می تواند این مشکل را حل کند .

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت :تصور می کنم همه می دانند که چه می گویند  هم دوستانی که در تیم ملی هستند و هم دوستانی که در باشگاه ها حضور دارند به دنبال آنند تا با استفاده ا این قضایا ناکامی ها ی احتمالی آینده را توجیه کنند .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار