تبریک اینستاگرامی چهره ها به مناسبت میلاد امام حسن (ع)

هنرمندان و چهره های شناخته شده کشور در صفحه اینیستاگرامشان با انتشار پستی میلاد امام حسن (ع) را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار اخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) بازیگران با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامشان این روز را به طرفداران خود تبریک گفتند.

بهاره رهنما  بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: تولد بخشنده ترين اهل بيته، من يكي اين فرصت رو از دست نميدم و از ته دل امشب اوني رو كه ميخوام بهش ميگم، بارها از اين ترديد بخشنده ترين بودن درم آورده و معجزه اسمش راهم رو روشن كرده ، مهم نيست كه براي خيلي ها خوشايند نيست اين پست هاي من و يك عده هم ائمه اطهار رو نعوذ بالله قوم و خويش خودشون ميدونن و با قضاوت امثال من بار خودشون رو سنگين تر ميكنند ، مهم اينه كه بارها مردمي كه دوسشون دارم با اين جور دعاها و پست هاي من دلشون باز شده و با من بنده كمترين همزمان نيت كردند و بعد باهم حتي گاهي تو يك زمان و هفته و روز حاجت گرفتيم ، مهم اينه كه به قول يه عزيزي شيعه تو بيان اعتقادشه كه شكل گرفته ، اين رو تو اون بلواي مقتل خواني هم گفتم، و اين جواب اون عزيزانيه كه مي گن بهتره ادم اعتقادش رو براي خودش نگه داره ، من اعتقادم رو تحميل نميكنم اما بيان ميكنم چون براي عده اي كه دوستم دارن كلي مهمه و انرژي خوب مياره!

خلاصه دسته جمعي صدامون رو امشب برسونيم به كريم اهل بيت و شك نكنيم كه حاجت ميگيريم، يادمون هم نره براي هم دعا كنيم ،به قول دكتر قمشه اي عزيز ، دعا انرژيش بي شك به كائنات ميرسه ، خلاصه اينكه مباركه ميلاد امام حسن عزيز بر شما عزيزانم.

تبریک هنرمندان به مناسبت میلاد امام حسن (ع)

آزاده نامداری هم نوشت: تولد امام حسن مجتبي(ع)،نيمه ي ماه مبارك رمضان،شب كرامت و بخشش مبارك.اميدوارم امشب دعا كنيم و نذركنيم تا نيمه ي ماه رمضان سال بعد با اخلاص اداش كنيم.

عيدتون مبارك
. ماه كامل امشب هديه ي آسمون براي ماست،نگاهش كنيم و فكر كنيم.


تبریک هنرمندان به مناسبت میلاد امام حسن (ع)




مژده لواسانی نوشت: رمضان الکریم که به نمه می رسد، میایی تا کرامت را تمام کنی.تو در نیمه ماه قرص کامل ماه شب های امت محمدی،زهرا مادر می شود و علی پدر. با شکوه تر از این نمی شود. آمدنت بر عشق و بخشش و مهربانی مبارک. آمدنت بر پیامبر مبارک که اولین نوه اش کریم خاندانش می شود


تبریک هنرمندان به مناسبت میلاد امام حسن (ع)



شهرام قائدی بازیگر سینما و تلوزیون نوشت: سلام و درود خدا بر كريم اهل بيت وتبريك به شما رفقاي جان

تبریک چهره ها به مناسبت میلاد امام حسن (ع)


حبیب کاشانی و یکی از اعضای شورای شهر نیز در صفحه اینیستاگرامش تیریک گفت و نوشت:«أَنـَا الضّامِنُ لِمَنْ لَمْ یهْجِسْ فى قَلْبِهِ إِلاَّ الرِّضا أَنْ یدْعُوَ اللّهَ فَیسْتَجابُ لَهُ.» #امام حسن مجتبی (ع) : كسى كه در قلبش جز رضا و خشنودى خدا خطور نكند، چون #خدا را بخواند، من ضامن اجابت دعاى او هستم.


تبریک چهره ها به مناسبت میلاد امام حسن (ع)



صفحه منتصب به اینستا گرام علی لاریجانی نوشت: میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سیدجوانان اهل بهشت را به نمایندگان محترم و ملت عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امام صادق(ع) در بیان حالات معنوی امام مجتبی(ع) فرمودند ایشان عابدترین فرد زمان خود بود و وقتی به یاد مرگ و یا قبر می افتادند می گریستند و زمانی که به یاد گذشتن از پل صراط می افتادند ناله ای می کردند و از هوش می رفتند و وقتی به نماز می ایستادند بدنشان در مقابل پروردگار می لرزید.

این امام همام که به دلیل شرایط خاص امت اسلامی و برای سعادت و آینده مسلمانان به توافق با معاویه دست زد در دعای خود اینگونه شرایط را توصیف می کند و می فرماید خدایا تو می دانی که من از تلاش خود فروگذار نکردم تا هنگامی که برش تیغم از میان رفت و تنها شدم در آن وقت از گذشتگان خودم پیروی کردم و صبر نمودم تا جلوی این دشمن سرکش و ریختن خون شیعیان را بگیرم تا اینکه حفظ کردم آنچه را که اولیای من حفظ کردند خشم خود را فرو بردم و به خواسته آنها تن در دادم. به راهی رفتم که می خواستند و هیچ نگفتم تا یاری تو فرا برسد که تو تنها یاور حق و بهترین پشتیبان آن هستی گرچه این یاری تأخیر افتد و نابود شدن دشمن اندکی به درازا کشد.

اما وقتی امام توافق با معاویه نمود با همه رفتار ناهنجار و بددهنی معاویه نسبت به ساحت مقدس امیرالمؤمنین علی(ع) امام به توافق پایبند بود و حتی امام حسین(ع) نیز پس از امام حسن(ع) تا زمان حیات معاویه پای توافق ایشان ایستاد تا بحث بیعت با یزید پیش آمد و آن موقع به قیام جاودانه امام حسین(ع) حاصل شد و آن صحنه های شجاعانه پیش آمد.

این سبک زندگی آسمانی ائمه اطهار که در میدان #جنگ و #صلح #اسوه_آزادگی و #شجاعت بودند درسی ماندگار برای بشریت و جهان پراشوب امروز است.

نطق پیش از دستور جلسه علنی #مجلس_شورای_اسلامی

1 تیرماه 1395



تبریک چهره ها به مناسبت میلاد امام حسن (ع)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.