کرمان؛

خواستگار روانی عامل قتل پدر ومادر دختر محبوبش شد

رئيس پليس آگاهي استان با اعلام خبر دستگيري قاتلي كه در شهرستان رودبارجنوب دست به عملي جنون آميز زده بود، گفت: خواستگار انگيزه قتل را انتقام جويي از مادر و پدر دختر عنوان كرد.

خواستگار فراری عامل قتل پدر ومادر محبوبشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ يدالله حسن پورافزود : در 31 ارديبهشت سال جاري گزارشي به مركز فوريت هاي پليسي 110 در شهرستان رودبار جنوب مبني بر تيراندازي منجر به قتل واصل شد و سريعا ماموران انتظامي آن شهرستان و كارآگاهان پليس آگاهي در صحنه حاضر شدند.

وي خاطر نشان کرد : با بررسي شواهد و انجام تحقيقات ميداني مشخص شد قاتل كه خواستگار دختر خانواده و از بستگان وی بوده پس از مخالف خانواده ي دختر، مادر و پدر وي را با اسلحه شكاري به قتل رسانده و دو نفر ديگر را نيز به شدت مجروح كرده است.

رئيس پليس آگاهي استان گفت : قاتل سريعا صحنه جرم را ترك كرده بود اما اقدامات اطلاعاتي ما نشان از آن داشت كه وي به يكي از كشورهاي همسايه گريخته است.

حسن پور با اعلام اين مساله كه از ساعات ابتدايي وقوع جرم پي جويي هاي فني و پليسي ما ادامه داشت، افزود: با اين حال پس از گذشت يك ماه قاتل بار ديگر به ايران بازگشت و در مسير ورود به كرمان در حالي كه تغيير قيافه داده بود، با هوشياري كارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد.

وي در ادامه خبر از اعتراف قاتل به جرم انتسابي داد و گفت: متهم هم اكنون در اختيار مقامات قضايي قرار دارد.

سرهنگ حسن پور در پايان خاطر نشان کرد: پليس به هيچ عنوان اجازه جولان به مخلان نظم و امنيت را نخواهد داد و از دستگاه قضايي تقاضا داريم تا اشد مجازات را براي چنين افرادي كه امنيت رواني عموم را به خطر مي اندازند، ترتيب دهد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قتل ، خواستگار ، مجروح ، متواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار