جلودارزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون زنان مجلس دهم طرح‌ها و لوایح مسکوت را بررسی می‌کند

نماینده مردم تهران گفت: فراکسیون زنان مجلس دهم قصد دارد طرح‌ها و لوایح مسکوت را بررسی کرده و به نتیجه برساند.

فراکسیون زنان مجلس دهم قصد دارد طرح‌ها و لوایح مسکوت را بررسی کند
سهیلا جلودارزداه در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فراکسیون زنان مجلس دهم، گفت: فراکسیون زنان تا کنون چهار جلسه تشکیل داده که در این جلسات  موضوعاتی مانند اسم فراکسیون مورد بحث قرار گرفت که از بین عناوین "فراکسیون زنان " یا "زنان و خانواده "، فراکسون زنان از سوی اعضا تصویب شد.

وی در خصوص ریاست این فراکسیون اظهار داشت:  نمایندگان زیادی را برای ریاست این فراکسیون پیشنهاد می‌کنند اما باید با بانوانی که نمایندگان سایر استان ها هم جلساتی داشته باشیم تا نتیجه مشخص شود.

جلودارزاده درباره اولویت‌های این فراکسیون در مجلس دهم تصریح کرد: چشم‌انداز این فراکسیون هم به اتفاق آراء «زن ایرانی در افق 1399» تصویب شد که هدف آن پرورش زنی سالم با فرهنگ متعالی و برخوردار از کرامت انسانی با امنیت اقتصادی است و  هدف این چشم‌انداز ارتقای جایگاه زنان در فرآیند برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، قانون‌گذاری و نقش نظارتی آن نهاد قانون‌گذاری مجلس است.

نماینده مردم تهران افزود: فراکسیون زنان مجلس دهم می‌خواهد طرح‌ها و لوایح مسکوت را بررسی کند و به مواردی همچون خشونت علیه زنان، تبعیض جنسیتی و ... بپردازد. در مورد اولویت‌های زنان در فراکسیون زنان شاید دیدگاه‌ها متفاوت باشد اما به‌نظر من در حوزه زنان باید مشکلات زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست و زنان آسیب‌دیده اجتماعی در اولویت قرار گیرند و مسایلی مانند کارآفرینی برای این افراد از ضروریاتی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار