همدان؛

اجرای دو طرح عمرانی در روستای قمشانه اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از هزینه‌کرد 36 میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و بسیج سازندگی در راستای مرمت و بازسازی سه کلاس درسی و آب انبار در روستای قمشانه شهرستان اسدآباد خبر داد.

اجرای دو طرح عمرانی در روستای قمشانه اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ حسن مرادی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی با هدف خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی اظهار داشت: یکی از عرصه‌های بسیج و سپاه در سطح کشور اجرای اردوهای جهادی در زمینه عمرانی، بهداشتی، مرمت مدارس و مساجد و بقاع متبرکه، موضوعات فرهنگی و خدمت به محرومان است.


وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در روستای قمشانه شهرستان اسدآباد افزود: در این روستا دو طرح اردوهای جهادی با حضور بسیجیان و کمک های اهالی روستا انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها مرمت و بازسازی کامل سه کلاس درسی بعد از مخروبه شدن مدرسه بود، ابراز داشت: دومین طرح نیز آب انبار روستای قمشانه بود که قبل از بازسازی محل حیوانات و کاملاًغیراستاندارد بود و توسط بسیج سازندگی و کمک اهالی روستا بازسازی و مرمت شد.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی هفت روزه با 21 میلیون ريال از اعتبار بسیج سازندگی و 15 میلیون ريال از جمع‌آوری کمک های مردمی روستا بازسازی و مرمت این طرح‌ها انجام شد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.