مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان:

مبارزه نکردن با حریفان صهیونیست، پاسداری از ارزش های پهلوانی است

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان از ورزشکارانی که مقابل حریفانی از رژیم صهیونیستی قرار نگرفتند تجلیل کرد و گفت: این عمل به واقع پاسداشت ارزش های پهلوانی در ورزش است.

مبارزه نکردن با حریفان صهیونیست، پاسداری از ارزش های پهلوانی استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی در شانزدهمین مراسم تجلیل از جوانمردان که در حوزه هنری سازمان تبلیغات برگزار شد، افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای ورزش برای جامعه ارزش های اخلاقی و فرهنگی است؛ پهلوانی قله ورزش محسوب می شود.
وی ادامه داد: خوشا به حال ورزشکارانی که همراه با افتخارآفرینی به این زیور متعالی یعنی پهلوانی مفتخر هستند و الگوی پهلوانی را در عرصه ورزش رعایت می کنند؛ پهلوانی جنبه های مختلفی دارد که می توان آن را به طرق مختلف نشان داد.

معاون فرهنگی آموزش  و  پژوهش  تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه بر واژه پهلوانی و پاسداشت ارزش ها در ورزش تاکید دارند که ورزشکاران ایران در میادین و در انظار میلیون ها بیننده بتوانند ارزش ها را در رفتار و کلام خود متبلور کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز وظیفه داریم تا با همکاری همه بخش های ورزشی و همه نهادها و سازمان ها گام های خوبی را در این راستا برداریم و این مراسم در حقیقت تجلیل از پهلوانان ورزشی کشور است؛ پهلوانانی که به جهت رعایت ارزش های پهلوانی از مصاف با صهیونیست ها خودداری کردند.

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزیر ورزش، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، روسای برخی فدراسیون ها، حجت الاسلام آب خضر قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، علی باران چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح،پیشکسوتان و برخی قهرمانان حضور داشتند.

در بخش دیگری از این مراسم ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران گفت: هرشخصی که برابر رژیم صهیونیستی بایستد، در مسیر حق قرار دارد و کسی که در کنار این رژیم باشد در خط باطل قرار گرفته است و ما تمام ورزشکارانی که حاضر نشدند برابر نمایندگان اسرائیلی قرار بگیرند را تکریم می کنیم و این اقدام آنها را بزرگترین قهرمانی می دانیم.

در این مراسم همچنین از 20 ورزشکار که حاضر به رویارویی با حریفانی از رژیم صهیونیستی نشدند، تقدیر شد.

اسامی این ورزشکاران به شرح زیر است: مسعود عبداللهی، علیرضا اسفند، پوریا شاه مرادی، عیسی گل محمدی، عباس شیبک، (رشته بوکس)؛ حسین حضرتی(ووشو)، مهدی حسینعلی(شطرنج)، فرزنی خانجانی (بدمینتون)، میعاد لطفی(تنیس روی میز)، مهدی رهبری، طاهر عاشوری، محمد اسماعیلی و محمدعلی کیهانی (شمشیربازی) و محمدعلی جعفری (بولینگ و بیلیارد)

در بخش معلولین نیز و در رشته تنیس روی میز احمد شکری، علی شکارلو، حسن جانفشان، محمدرضا ارشادی فر، احمد تقی زاده و سیدکاظم برنجانی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم سازمان بسیج ورزشکاران از روسای 14 فدراسیونی که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند، تقدیر کرد و همچنین عکسی از محمدعلی کلی بوکسور نامدار آمریکایی که بر روی آن جمله مشهور وی مبنی «به مسلمان بودن خود افتخار می کنم» به رئیس فدراسیون بوکس اهدا شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار