تسلط نیروهای عراقی بر روستایی در شمال صلاح الدین

منابع عراقی از تسلط نیروهای این کشور بر روستای «محمد موسی» در شمال استان صلاح‌الدین خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراق، منابع عراقی گزارش دادند: نیروهای عراقی روستای «محمد موسی» در شمال صلاح‌الدین را به طور کامل آزاد کردند.

منابع عراقی در اینباره اعلام کردند: نیروهای امنیتی در عملیات صلاح‌الدین این روستا را از مواد منفجره و بمب‌های کارگذاشته شده از سوی داعش پاکسازی کردند.

این منابع همچنین از آزاد سازی کوی جغیفی دوم در فلوجه و اهتزاز پرچم عراق بر بالای ساختمانهای آن خبر دادند و افزودند: دشمن در این عملیات نیروهای عراقی متحمل تلفات و خسارت سنگینی شد.

به گفته منابع مذکور، همچنین نیروهای عراقی بیمارستان «اردنی» و جاده «سریع السیر» را از بمب و مواد منفجر پاکسازی کردند.

همزمان یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق، بیان کرد: نیروهای عراقی موفق به آزاد سازی روستاها و مناطق واقع در بخش شمالی فلوجه شدند. در این عملیات، ده‌ها داعشی به هلاکت رسیدند و پرچم عراق را بربالای ساختمانهای این مناطق به اهتزاز درآمد.

وی افزود: نیروهای تکاور وابسته به فرماندهی عملیات غرب بغداد موفق به خنثی سازی مواد منفجره در اطراف بیمارستان الاردنی و راههای اصلی نزدیک به آن شدند.

یحیی رسول تاکید کرد: نیروهای مبارزه با تروریسم موفق به آزاد سازی کوی پلیس در شمال شهر و اهتزاز پرچم عراق بر بالای ساختمان های دولتی درآن شدند. نیروهای عراقی روستای مختار در نزدیکی جاده سریع السیر و ایستگاه راه آهن را آزاد کردند.

وی افزود: روزهای آتی شاهد پاکسازی فلوجه از تروریستها خواهیم بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار