احمدپور:هدف کسب نتیجه خوب درالمپیک است

مربی دوومیدانی کشورمان گفت:مهم ترین هدف قاسمی در ریودوژانیرو حضوری موفق است،و اینکه بتواند نتایج خوبی در این مسابقات کسب کند.

رضا احمدپور در گفتگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت رضاقاسمی اظهارکرد:خدا را شکر وضعیت رضا قاسمی خوب است،در حال حاضر  تمریناتش را برای حضور در جام کازانوف پیگیری می کند.

وی افزود:باید شرایط مسابقه را در نظر بگیریم، از الان درباره مسابقات نمی توان پیش بینی کرد در ماده 100متر، 21کشور حضور دارند ولی از رقیبان وی اطلاع دقیقی ندارم،فقط میدانم دوندگانی از کشورهای هند و اوکراین در این رقابت حضور دارند.

احمدپور گفت:  در حال حاضر 45روز تا شروع بازی های المپیک فرصت داریم، این مسابقات برای ما حکم تدارکاتی را دارد ،برنامه ما نسبت به قبل هیچ تغییری نمی کند مهم ترین هدف قاسمی در ریودوژانیرو حضوری موفق است،که بتواند نتایج خوبی در این مسابقات کسب کند.

مربی دوومیدانی کشورمان افزود:قرار است  قاسمی بعد از مسابقات جام کازانوف به کشور باز گردد،تمریناتش را در داخل کشور دنبالکند، و پس از آن هم عازم رقابت های تابستانی المپیک ریو می شویم.

احمد پور در پایان اضافه کرد:آرزو می کنم که کاوان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک ریو در نتیجه گیری موفق تر از سال های گذشته کار کند،دوومیدانی کاران هم در المپیک خوب ظاهر شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار