زاهدان؛

ارائه خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید به کشاورزان و روستائیان

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی که با آن رو به رو است خدمات بسیار ارزنده ای به کشاورزان، روستائیان و عشایر ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان گفت امان ‌الله شاقوزایی در دیدار با بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای روستایی زاهدان افزود: تأمین رفاه، امنیت شغلی کشاورزان، روستاییان و عشایر و جلوگیری از مهاجرت گسترده آنان که سبب مشکلات زیادی از جمله رشد فزاینده حاشیه ‌نشینی می‌ شود، از مهم ‌ترین اهداف تشکیل این صندوق است.

وی ادامه داد: هدف این ستاد تقویت و نهادینه کردن بیمه اجتماعی و اشاعه خدمات بیمه‌ ای و مزایای آن در سطح مناطق برای جامعه هدف است.

وی تصریح کرد: استقرار نظام بیمه‌ ای مطلوب مستلزم همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط با روستاها ازجمله آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، مراکز بهداشت، بهزیستی، کمیته امداد، صنایع‌دستی و سازمان حمل‌ و نقل است.

شهنوازی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری زاهدان نیز با اشاره به اهمیت بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در زندگی افراد جامعه گفت: امیدواریم با فراهم کردن شرایط برای گسترش بیمه روستایی و تلاش دستگاه‌های اجرایی گام‌های اساسی برای توسعه بیمه روستاییان، کشاورزان و عشایر برداشته شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.