حمدی نژاد:

همانند توپ پاس‌کاری می‌شویم

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: مسئولان ورزش مثل توپ ما را بهم پاس می‌دهند.

همانند توپ پاس‌کاری می‌شویموحید حمدی‌نژاد درگفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وضعیت بحرانی تیم نفت باعث شده که خانواده هایمان هم درگیر این موضوع شوند ومادرم در بیمارستان بستری شده است. معلوم نیست شاید اتفاق بدی هم برای ما هم رخ دهد.

وی درا دامه عنوان کرد:تمام مدیران باشگاهها به دنبال جذب بازیکن هستند اما آقایان به حدی بد برخورد میکنند که ما خودمان باید دنبال حق وحقوقمان وضمانت بانکی خریدار باشیم. ما به دبدار گرشاسبی ، تاج ومسئولان نفت رفتیم اما آنها مثل توپ ما را به هم پاس می‌دهند. اگر خریدار وجود دارد وشرایطش خوب است چرا واگذار نمی‌کنند.

حمدی نژاد بیان کرد:آنها بازی در می‌آورند تا تیم را به ملوان بدهند. تاجیک تضمین بانکی را به ما نشان نمیدهد. اگرنمیتوانند ضمانت بانکی از خریدار بگیرند حاضرم خودم به تنهایی ضمانت بگیرم تا از بلاتکلیفی نجات یابیم و هر روز مثل توپ پاس‌کاری نشویم.

بازیکن تیم نفت تصریح کرد: اگر تاجیک مدیر وزارت نفت پس از خروجم نتواند ضمانتی برای  مشخص شدن وضعیت نفت بدهد در آن صورت وی توانایی این کاز را ندارد و به نوعی دروغ میگوید. این آقا به دنبال مشهور شدن است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این وضع ادامه داشته باشد عواقب بدی برای سلامت اعضای تیم نفت خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار