گرشاسبی: ورزش قهرمانی در تهران اوج گرفته است/سرپرست های سرخابی ها مدیرعامل می شوند

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

گرشاسبی: ورزش قهرمانی در تهران اوج گرفته است/سرپرست های سرخابی ها مدیرعامل می شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حمید گرشاسبی در جمع خبرنگاران گفت: در بخش زیرساخت ها بعد از 6،7 سال پروژه های عمرانی حرکتشان را شروع کردند و در این 15 ماه دوازده پروژه را به بهره برداری رساندیم و شکر خدا به پیکره ورزش استان اضافه کردیم. سرانه فضای ورزشی استان زمانی که من مسئولیتم را تحویل گرفتم 0.36 مترمربع بود و حالا که فرصت من تمام شده به 43.77 مترمربع رسیده است. این اختلاف در ظرف همین پانزده ماه ایجاد شده است. در سال 94، 405 باشگاه ورزشی جدید احداث شد و 496 تمدید پروانه جدید نیز داشتیم. کلی از املاک اداره کل به ارزش حدود 260 میلیارد که از دست رفته بودند با کمک همکارانم و دادگستری و قوه قضائیه پیگیری کرده و به بیت المال بازگرداندیم. همچنین فعالیت های ورزشی بسیاری انجام شد تا توانستیم مجددا جایگاه استان تهران را ارتقا دهیم.

وی در خصوص کمرنگ بودن بعد قهرمانی ورزش تهران نسبت به فعالیت های فوتبالی تیم های پرطرفدار پایتخت گفت: پرسپولیس و استقلال هیچ نقشی در به حاشیه بردن ورزش قهرمانی در استان تهران ندارند و این دو تیم جدا از پیکره ورزش تهران هستند اما در حالت کلی یک قهرمان نیاز به انگیزه های متفاوتی دارد که تنها یکی از اینها بحث جوایز و پاداش ها است. بیشترین چیزی که قهرمان های ما به آن نیاز دارند، روی خوش و پاسخگویی از سوی مدیران است. تهران پتانسیل بالایی دارد و همین حالا هم از قهرمانان خوبی بهره می برد 227 مدال جهانی، 117 مدال آسیایی، 14 سهمیه المپیک آمار کمی نیست.

البته این ارقام در برابر عظمت استان تهران خیلی کم است و این استان پس از چند سالی که از ابهت خود دور بود، بار دیگر در حال اوج گیری است و شخصی لایق تر و تواناتر از بنده بر سر کار آمده است.

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس درباره انتقال نفت به شهرستان اظهار داشت: من هیچ وقت با این موضوع موافق نبودم. امیدوارم کسانی که حرف های مغایر با نظر بنده را از قول من منتشر کردند، روزه هایشان باطل نشده باشد چون افراد نباید بر اساس منافع شخصی خود جوسازی و شانتاژ کنند. من حتی جمله ای به کار بردم که همه مطبوعات کار کردند، و گفتم که خروج نفت از تهران خیانت به ورزش است. بحث نفت به گونه ای است که سرمایه دار خودش تصمیم به فروش باشگاه گرفته و باید کسی پیدا شود تا سهام را از او بخرد. ما که در وزارت ورزش چنین پولی نداریم.

وی در مورد وضعیت سرخابی های پایتخت هم افزود: بحث تغییرات در این دو باشگاه باید کامل صورت بگیرد و سرپرستی استقلال و پرسپولیس به مدیریت تبدیل شود. در این باره منتظر ابلاغیه های مربوط هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار