همدان؛

راه‌اندازی اتوبوس گردشگری تابستان امسال در همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان از راه‌اندازی اتوبوس گردشگری تابستان امسال خبر داد.

راه‌اندازی اتوبوس گردشگری تابستان امسال همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان  گفت: شهرداری همدان برای تابستان امسال چهار دستگاه اتوبوس گردشگری در نظر گرفته چرا که این امر تاثیر مثبت در اذهان گردشگران ورودی به همدان خواهد گذاشت.

وی افزود: 20 اتوبوس توسط سازمان اتوبوسرانی بازسازی شده و با هزینه کامل و براساس نظر کارشناسی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اتوبوس های بخش خصوصی مربوط به خطوط پایین شهر است، افزود: این اتوبوسها دچار فرسودگی هستند و این امر سبب شده تا در بین مردم نارضایتی ایجاد کند.

گردان تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی باید تا پایان شهریور بلیت کاغذی را از سطح ناوگان عمومی جمع‌آوری کرده تا از رد و بدل شدن پول نقد جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان یادآور شد: سازمان اتوبوسرانی 100 دستگاه ال سی دی در اتوبوس‌های همدان نصب می کند تا بتوان از این طریق در راستای آموزش شهروندی گام برداشت.

وی همچنین با اعلام اینکه شورای شهر همدان از ادغام سازمانهای شهرداری همدان استقبال می‌کند، گفت: برای کوچک‌سازی شهرداری همدان باید گامی در راستای ادغام سازمانها بردارد ولی باید مشخص شود چه سازمان‌هایی باید با یکدیگر ادغام شوند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار