آسمان‌خراش‌های زیردریا +تصاویر

مرجان‌هایی که در انتهای اقیانوس‌ها و دریاها به صورت عمودی رشد می‌کنند اکنون به شکل آسمان‌خراش‌هایی در ته دریا مشاهده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، انسان‌ها در طبیعت بسیار مداخله کرده‌اند و اغلب در هر مکانی که می‌رویم ردی از انسان‌ها مشاهده می‌کنیم. اما همیشه این دخالت‌ها به از بین بردن طبیعت منجر نمی‌شود. این‌بار دانشمندان برای حفظ محیط زیر آب و مرجان‌هایی که در خطر انقراض هستند چاره‌ای اندیشیده‌اند.

ادامه حیات مرجان‌ها در آسمان‌خراش‌های زیردریا +تصاویر

مرجان‌های دریایی که در بعضی مناطق در حال انقراض هستند به راحتی توسط محققان در جاهای مختلف رشد داده می‌شوند. این موجودات با کمک دیوار و ساختمان‌های شیشه‌ای رشد می‌کنند و پس از قرار گرفتن بر روی آن‌ها علاوه بر راحتی در انتقالشان مناظر فوق‌العاده زیبایی را در ته دریاها ایجاد می‌کنند.

ادامه حیات مرجان‌ها در آسمان‌خراش‌های زیردریا +تصاویر

معماران متخصص بسیاری این آسمان‌خراش‌ها را طراحی و پس از دیدن نتیجه رشد مرجان‌ها از دیدن زیبایی آن‌ها حیرت کردند. بعضی از این ساختمان‌های شیشه‌ای که Aquarium Trinity نامیده شده‌اند به منظور حفاظت از گونه‌های در حال انقراض‌ ایجاد شده‌اند تا مرجان‌ها از آلودگی‌هایی که در آب‌ها دیده‌ ‌می‌شوند محافظت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۴ تير ۱۳۹۵
جالب بود.
آخرین اخبار