یزد؛

شبكه تابان در شب های پر فضيلت قدر

توليد و پخش ويژه برنامه های مراسم احياء در شب های پر فضيلت قدر ازشبكه تابان یزد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ همزمان با فرارسيدن ايام شهادت حضرت علی (ع) و شب های پرفضيلت قدر، سيمای شبكه تابان با توليد و پخش ويژه برنامه های مراسم احياء  تلاش می كنند تا  اوقاتی سرشار از معنويت را  برای مخاطبان روزه دار و شب زنده دار ايجاد كنند.

 به مناسبت شب های احياء و گراميداشت شب های قدر،  معاونت  سيمای شبكه تابان با ويژه  برنامه مراسم احيا در شب نوزدهم ماه مبارك رمضان كه با سخنرانی آيت الله ناصری نماينده ولی فقيه و امام جمعه يزد ، قرائت دعای جوشن كبير ، سخنرانی و قرآن سرگذاشتن از ساعت 23 الی 3 صبح به صورت زنده می باشد ، از امامزاده سيد جعفر(ع) يزد  به تهيه كنندگی عباس برزگر و كارگردانی ابوالقاسم ابوترابی به روی آنتن شبكه تابان می رود .

 مراسم احياء شب های بيست و يكم و بيست و سوم ماه مبارك رمضان نيز از امامزاده جعفر(ع) يزد از ساعت 23 تا 3 بامداد كه مراسم شب بيست و يكم به تهيه كنندگی : روح ا... صالحی ومراسم شب بيست و سوم به تهيه كنندگی : حامد ژيانپوراز مسجد بزرگ كوچه بيوك و به كارگردانی : ابوالقاسم ابوترابی ‌ بطور زنده به سمع و نظر مخاطبان رسانه استانی می رسد .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار