روزی که بانوی تکواندوکار تصمیم به «شیدایی» گرفت

پانزدهمین قسمت برنامه «شیدایی» با حضور زوج ورزشکار عضو تیم ملی قایقرانی و مهسا صادقی دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی تکواندو، چهارشنبه شب از شبکه افق پخش شد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پانزدهمین قسمت این برنامه با تغییری در شیوه پخش همراه بود؛ گفت‌وگوی خبری به درازا کشیده شد و با توجه به اینکه «شیدایی» بخش مهمی به نام «ساعت صفر عاشقی» دارد و طی آن و رأس ساعت 24، سلام و عرض ارادت به امام رضا(ع) صورت می‌گیرد، این بخش در ابتدای برنامه با حضور محمد نبهان و مهسا صادقی، بانوی تکواندوکار کشورمان به روی آنتن رفت.

خانم صادقی قهرمان مسابقات آسیایی در سال 2013 است و مدال طلای خود را تقدیم موزه آستان قدس رضوی کرده است.

وی در گفت‌وگو با نبهان و در پاسخ به این سوال که چرا این کار را انجام داده اظهار کرد: تکواندو را به تازگی شروع کرده بودم و همان سال‌ها بود که نخستین بار به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدم، دقیقا نمی‌دانستم چه مسیری در پیش دارم به همین دلیل در حرم امام رضا(ع) از صمیم قلب توسل کردم و از ایشان خواستم مرا در مسیر پیش رو تنها نگذارد.

عهدی که نخستین بار در حرم یار بسته شد

وی افزود: با خود عهد کردم بهترین مدالی که در تکواندو به دست می‌آورم به موزه قدس رضوی هدیه دهم، در موزه حرم نیز مدال‌های مرحوم تختی را مشاهده کردم و تصمیم گرفتم من هم در این میان، سهمی داشته باشم.

صادقی خاطرنشان کرد: وقتی دیدم ورزشکاران مدال‌های با ارزش خود را به موزه امام رضا(ع) تقدیم می‌کنند، با خود اندیشیدم من هم می‌توانم هدیه کوچکی به این موزه تقدیم کنم.

وی با بیان اینکه این کار کمترین اقدامی بود که می‌توانستم انجام دهم گفت: تا زمانی که در ورزش تکواندو فعالیت کنم و بتوانم مدال به دست بیاورم، آنها را تقدیم این موزه می‌کنم؛ ورزشکاران همواره در تلاش هستند که بتوانند بهترین مدال‌ها را بگیرند و من هم خوشحالم که توانستم به این هدف برسم و آن را تقدیم امام رضا(ع) کنم.

صادقی افزود: مسابقات جهانی را در پیش دارم و امیدوارم بتوانم در این میدان هم بهترین نتیجه را بگیرم، همواره در زندگی به خداوند توکل کرده‌ام و توسلم به اهل بیت(ع) بوده و امیدوارم در این مسابقات هم به لطف الهی، بتوانم به موفقیت برسم.

زندگی مشترک یک زوج قهرمان

در بخش بعدی، عبدالله روا مجری برنامه صحبت‌های خود را با اشاره به موضوع شانزدهمین «شیدایی» یعنی خودسازی آغاز کرد.

مهمان این بخش نیز علی مولایی و الهه پورعبدیان زوج ورزشکار کشورمان بودند؛ هر دو آنها در رشته قایقرانی فعالیت می‌کنند و تاکنون موفق شده اند چندین مدال‌ ملی و بین‌المللی کسب کنند.

از ازدواج این زوج ورزشکار سه سال می‌گذرد و عامل آشنایی‌شان نیز فعالیت‌شان در همین ورزش بوده است.

مولایی در پاسخ به سوال عبدالله روا در مورد زندگی مشترک با یک ورزشکار هم رشته گفت: مشکلی در این زمینه نداریم و زندگی‌مان خوب است.

الهه پورعبدیان هم در جواب به این سوال که در مسابقه‌ای مشترک در قایقرانی کدامیک موفق‌ترند گفت: قاعدتا همسرم برنده خواهد شد.

آنها در ادامه از زندگی مشترکشان گفتند و اینکه چه آسیب‌هایی، زندگی زوج‌های جوان را تهدید می‌کند و همچنین آنها چه کرده‌اند که این معضلات گریبانشان را نگیرد؛ خانم پورعبدیان خاطرنشان کرد: بهترین عامل برای دور ماندن از آسیب‌ها، تقویت اعتماد به یکدیگر در زندگی مشترک است.
وی ادامه داد: گاهی اتفاق می‌افتد برای یک ماه همدیگر را نبینیم اما سعی کرده‌ایم این دوری را با مهر و محبتی که داریم جبران کنیم.

قهرمان قایقرانی کشورمان خاطرنشان کرد: والدینم بهترین پشتوانه زندگی من بوده‌اند و در زندگی مشترک نیز همسرم این نقش را دارد.

مولایی در مورد سختی‌های رشته ورزشی و ارتباط آن با سختی‌های زندگی مشترک گفت: همکاری‌هایی که در زمینه ورزش داشته‌ایم، سبب شده وقتی زیر یک سقف زندگی می‌کنیم هم درک بهتری از هم داشته باشیم و با همکاری یکدیگر، مشکلات را پشت سر بگذاریم.

الهه پورعبدیان هم در این زمینه عنوان کرد: شناخت خوبی پیش از ازدواج از یکدیگر داشتیم و عقیده دارم این شناخت تاثیر بسزایی در زندگی موفق دارد.

در بخش انتهایی نیز محمود لاک تراش خواننده پاپ کشورمان یکی از آثار خود را اجرا کرد.
«شیدایی» ویژه برنامه شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان است که با موضوع ازدواج آسان و اخلاق حسنه، با مشارکت موسسه مالی اعتباری عسکریه تولید می‌شود و محمد نبهان و امیر شرافتی، تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار