رئیس اورژانس کشور گفت: خدمت رسانی به آسیب دیدگان واژگونی 2 اتوبوس بیانگر توان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدیریت بحران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر امین صابری نیا در بازدید از نحوه خدمات رسانی به مصدومان حادثه دیده اتوبوس های واژگون شده، افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اورژانس فارس توانست در کمتر از 10 دقیقه در صحنه حضور یابد و خدمات پیش بیمارستانی را به مصدومان ارائه دهد.
او ادامه داد: اعضای تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این حادثه نشان دادند که در هر ساعت از شبانه روز با آمادگی کامل به سر می برند.
دکتر صابری نیا با اشاره به تعداد کشته های این دو حادثه اضافه کرد: از آنجایی که خدمات پیش بیمارستانی در مناسب ترین زمان صورت گرفته است، شدت جراحات، علت کشته شدن مصدومان گزارش شده است.
رئیس مرکز اورژانس کشور افزود: حضور به موقع و آماده نیروهای سلامت در کمترین زمان ممکن و ارائه درمان های فوریتی موجب شد تا مشکلی ناشی از تاخیر نداشته باشیم.
او همچنین وجود تمام تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان را از دیگر نکات مثبت در این زمینه برشمرد که از نتایج مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت است.
دکتر صابری نیا تاکید کرد: هیچکدام از بیماران و همراهان آنان، گلایه ای از ارائه خدمت رسانی نداشتند.
رئیس اورژانس کشور، چگونگی ارائه خدمت رسانی را ناشی از آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدیریت بحران برشمرد که مشخص است از قبل پیش بینی شده و مورد آزمون قرار گرفته است و آن را قابل تقدیر دانست.
او با یادآوری اینکه اطلاع رسانی مناسب از سوی رسانه ها و دانشگاه علوم پزشکی شیراز موجب شد علت واقعی این حادثه به کمک رسانه ها انتشار یابد، افزود: این موضوع بیانگر آن است که تمام مسئولان اورژانس باید در وقوع چنین حادثه ای خبر را در کوتاه ترین زمان در رسانه ها انتشار دهند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.