شهادت دو محیط‌بان گنو به روایت معصومه ابتکار +اینستاپست

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست شهادت دو مرزبان را در صفحه شخصی اش روایت کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، شهادت دو محیط بان در منطقه محافظت شده گنو، در استان همرزگان را این گونه در صفحه شخصی اینستاگرام خود روایت کرد:

معصومه ابتکار نوشت: و شهید قلب تاریخ است...خبر بسیار تلخ و باورنکردنی است. متاسفانه امروز سوم تیر حدود ساعت 12 ظهر دو محیط بان سرفراز و شجاع منطقه حفاظت شده گنو به نام های «محمد دهقانی» و «پرویز هرمزی» در ارتفاعات استان هرمزگان در درگیری مسلحانه به شهادت رسیدند.
جابجایی پیکر این شهدا به علت صعب العبور بودن منطقه با کُندی انجام می شود و البته نیروی انتظامی و آگاهی استان در آماده باش کامل برای بازداشت قاتلان فراری هستند.
همکاران عزیز شهیدم؛ فداکاران عرصه حفاظت از طبیعت ایران؛ پیمان می بندیم که نگذاریم خونتان پایمال شود، بر سر آرمان هایتان کوتاه نخواهیم آمد ... یاد و خاطره 19 تن از سربازان وطن نیز که در سانحه رانندگی به شهادت رسیدند گرامی باد.

معصومه ابتکار

آقایان محمد دهقانی و پرویز هرمزی دو تن از محیط‌بانان منطقه حفاظت شده گنو، در حال ماموریت گشت وکنترل در ضلع غربی منطقه حفاظت شده گنو، شکارگاه سیاتک و تنگه گچ بودند که به دست شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیدند.

شهادت دو مرزبان گنو به روایت معصومه ابتکار +اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار