مهاباد؛

بررسی سند توسعه شهرستان مهاباد

به منظور بررسی سند توسعه شهرستان مهاباد ، نشستی در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی امروز در مهاباد گرد هم آمدند تا نقاط ضعف و قوت سند توسعه این شهرستان را بررسی کنند.

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجانغربی در این نشست گفت : وجود واحدهای صنعتی از جمله صنایع پایین دست مجتمع پتروشیمی مهاباد از جمله نقاط قوت چشم انداز توسعه این شهرستان است.

سیفعلی ضربی افزود : شهرستان مهاباد در بخش سرمایه گذاری ، دو مقوله مهم صنایع پایین دست پتروشیمی و ایجاد صنایع دانش بنیان را برای هدایت سرمایه گذاران دارد که می تواند یک جهش صنعتی را به وجود آورد یعنی محصولات تولیدی این شهرستان با قابلیت صادرات ، تولید و به بازارهای جهانی عرضه شود که این سند با این رویکرد برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری مهاباد هم گفت :تصویب سند توسعه شهرستان مهاباد به توسعه پایدار و سرمایه گذاری در این شهرستان خواهد انجامید.

هاشم کیانی افزود : در کارگروه تخصصی که تشکیل خواهد شد این سند با توجه به ظرفیتها ، استعدادها و توانمندیها و منابع اطلاعات درست از وضعیت موجود شهرستان بازنگری خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد هم گفت : توجه به تولیدات داخلی شرایط اقتصادی خوبی در شهرستان به وجود خواهد آورد که برای تصویب سند توسعه باید قابلیت ها و ظرفیتهای شهرستان مهاباد نیز مورد توجه واقع شود.

ایرج شجاعی افزود : با تشکیل این کارگروه تخصصی با همکاری اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان مهاباد می توان راهکارها و پیشنهادات عملیاتی خود را در این کارگروه برای توسعه پایدار شهرستان مهاباد ارائه داد.

گفتنی است ؛ بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاهی و نخبگان در دستیابی به اهداف سند توسعه شهرستان مهاباد راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بررسی ، سنذ ، توسعه ، شهرستان ، مهاباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.