معرفی کوتاه برنامه های رادیو ایران در آخر هفته

برنامه حوض نقره به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و اجرای مهرناز فقیهی، امروز ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رادیو ایران در آخر هفته برنامه هایی دارد که در ادامه می خوانید:

رادیو ایران میزبان مادر شهید مدافع حرم
 
«یکی مثل ما» با حضور مادر شهید عسگری یاد شهدای مدافع حرم را گرامی می دارد. در این برنامه زهرا نبی لو مادر شهید مدافع حرم مسعود عسگری که چندی پیش در حلب سوریه به شهادت رسیده است، حضور پیدا می کند و درباره کودکی شهید و حضور وی به عنوان مدافع حرم صحبت می کند .

در خلال صحبتهای این مادر شهید ارتباط تلفنی با مادر شهید دهقان از شهدای مدافع حرم برقرار می شود که درهمان شبی که مسعود به شهادت می رسد، او نیز به شهادت می رسد.

«یکی مثل ما» با گویندگی زهرا رحیمی، تهیه کنندگی رامین جواد پور و نویسندگی شایسته جعفریان امروز جمعه ساعت 9 تا 10:30 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

نور باران

پخش فرازهایی از دعای مجیر و جوشن کبیر به همراه ترجمه و شرح مختصری از این دعاها، همچنین مراسم احیاء در مراکز استان ها قم ،مشهد ،شیراز ، اصفهان ، تبریز و حرم حضرت امام خمینی (ره)، کلام بزرگان، شعرخوانی، مناجات‌خوانی و ... از جمله بخش های برنامه «نور باران» است.

از جمله کارشناسان حضوری این برنامه می توان به امین کثیری و محسن خاکی و همچنین مهدی حائری زاده اشاره کرد که در این سه شب درباره استجابت دعا و امید به رحمت الهی صحبت می‌کنند.
 
«نورباران» شب های قدر با تهیه کنندگی عبدالله علایی ،گویندگی سعید توکلی، راوی بخش های نمایشی رضا آقا شریفیان ،هماهنگی جواد نادری،آیتم سازی وحید بیات و حسین معصومی ،نویسندگی مهدی رسولی وارتباطات سهیل مس چی ومصطفی طالبیان ساعت 23 شب از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
 
 
گفتگو با جوانترین استاندار کشور در آخر هفته
 
شنیدنی ترین بخش های برنامه، گفتگو با جوانترین استاندار کشور است که به تازگی استاندار استان خوزستان شده است. در حال حاضر حل معضل گرد و غبار از مهم ترین مطالبات مردم در این استان است که قرار است در همین خصوص با استاندار خوزستان گفتگو شود.

طبق روال هفته های گذشته برنامه امروز ساعت 11:30 پخش می شود و به رویدادهای  هفته از اقصی نقاط کشور می پردازد.
 
نقد فیلم بارکد در رادیو ایران
 
برنامه حوض نقره به تهیه کنندگی ریحانه یزدان دوست و اجرای مهرناز فقیهی، امروز ساعت 15:00 از رادیو ایران پخش می شود.

حوض نقره با حضور شهاب شهرزاد و سعیده جانی خواه مروری بر رویدادهای سینمایی کشور و اعلام فروش فیلم ها دارد.

همچنین فیلم بارکد ساخته مصطفی کیایی در حوض نقره نقد و بررسی می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار