هدیه عجیب ایسلندی ها برای انگلیسی های شکست خورده:

تماشای نهنگ های ایسلند

یک شرکت گردشگری ایسلندی به حدی از پیروزی تیم ملی این کشور مقابل انگلیس مطمئن است که برای تمدد اعصاب بازیکنان انگلیس ، بلیط رایگان جهت تماشای نهنگ ها و مناظر طبیعی ایسلند در اختیار آنها قرار می دهد.

تماشای نهنگ های ایسلند
 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی ایسلند که برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی اروپا راه یافته روز دوشنبه مقابل انگلیس به میدان خواهد رفت.

با وجود این که این کشور کوچک در آخرین دقایق به جمع 16 تیم برتر یورو 2016 صعود کرد،یک شرکت گردشگری ایسلندی به حدی از پیروزی تیم ملی این کشور بر حریف قدرتمندش اطمینان دارد که برای 23 بازیکن انگلیس 23 بلیط رایگان جهت سفر به ایسلند و تماشای نهنگ ها در زیستگاه طبیعی خود در نظر گرفته است.

در آستانه مسابقه روز دوشنبه، شرکت ایسلندی نورث سیلینگ (North Sailing) 23 بلیط، به تاریخ  سه شنبه 28 ژوئن، برای هر یک از اعضای تیم ملی انگلیس چاپ کرده است تا و با تماشای با شکوه ترین موجودات طبیعت غم شکست را فراموش کنند.

این شرکت گفته است این  بلیط " به عنوان پانسمانی برای غرور جریحه دار شده، پس از شکست مقابل ایسلند در روز دوشنبه آینده" ارائه می شود.

مدیر این شرکت نیز ارائه بلیط های رایگان را ادب و بخشی از فرهنگ مهمان نوازی ایسلندیها توصیف کرده است.

او گفت: به هر حال بازیکنان انگلیس قادر نخواهد بود بلافاصله پس از مسابقه روز دوشنبه به انگلستان برگردند ، زیرا وقتی آنها ببازند 60 میلیون هوادار فوتبال  از این که تیمشان به تیم یک کشور کوچک جزیره ای 300 هزار نفری باخته ، خشمگین خواهند بود.

بنابراین ما پیشنهاد می دهیم یک روز آرام را به تماشای نهنگ ها در یک شهر کوچک در شمال ایسلند با طبیعت زیبا و مردمانی خوب سپری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار