استارت لیست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان اعلام شد

رکوردهای مناسب در سه وزن آخر

با اعلام استارت لیست مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۱۶ نفرات تیم ملی جوانان کشورمان در سه وزن آخر شرایط رکوردی مناسبی را نسبت به سایر ملی پوشان دارند.

رکوردهای مناسب در سه وزن آخر
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ استارت لیست مسابقات قهرمانی جوانان جهان در تفلیس گرجستان انتشار پیدا کرد و  طی آن نام ۲۵۰  وزنه‌بردار در دو بخش پسران و دختران در این لیست آمده که از این بین ۱۴۰ وزنه‌بردار زن و ۱۱۰وزنه بردار مرد هستند.در این بین ۸ وزنه بردار کشورمان در اوزان  مختلف جایگاه شان در استارت لیست اولیه مسابقات جهانی مشخص شد که به شرح زیر است:

دسته 62 کیلوگرم
سیدعلیرضا طاهریان، دهم: ملی پوش جوان  وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی  گرجستان در استارت لیست اولیه مسابقات با رکورود ورودی مجموع  ۲۶۶ کیلوگرم در مکان دهم قرار دارد.  در این وزن ژیانگ مو از چین با رکورد ورودی مجموع  ۳۰۰  کیلوگرم  در صدر قرار دارد. وزنه بردارانی از کره شمالی و ازبکستان با رکورد ورودی مجموع ۲۸۵ کیلوگرم در جایگاههای بعدی قرار دارند.

دسته 77 کیلوگرم
مصطفی زارعی، چهاردهم: در استارت لیست اولیه این رقابت‌ها  در وزن 77 کیلوگرم،  رکورد ورودی مجموع زارعی ۳۱۱ کیلوگرم است که در گروه B این دسته جای گرفته تا او در رتبه چهاردهم باشد.در این وزن  گدیک صدرالدین از ترکیه با رکورد ورودی مجموع ۳۳۸ کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا است.

دسته 85 کیلوگرم
عارف خاکی و رامین ولی پور، نهم و دهم: در استارت لیست اولیه دسته ۸۵ کیلوگرم دو وزنه بردار جوان کشورمان هر دو  با رکورد ورودی مجموع ۳۳۵ کیلوگرم  در جایگاههای نهم و دهم قراردارند.در این وزن نیز ابراهیم از قطر با رکورد ورودی مجموع ۳۵۵ کیلوگرم اول است و پیزالاتو از ایتالیا و لیو از چین به ترتیب با رکورد ورودی مجموع ۳۵۴ کیلوگرم و ۳۵۰ کیلوگرم در جایگاههای دوم و سوم جدول هستند.

دسته 94 کیلوگرم
رضا بیرالوند،  سوم: نماینده دسته 94 کیلوگرم کشورمان با رکورد ورودی مجموع  ۳۶۵ کیلوگرم در رتبه سوم استارت لیست وزن خود قرار دارد. در  این وزن ولادیمیر از اکراین با رکورد ورودی ۳۷۰ کیلوگرم در صدر است و سوبیرف از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۶۷ کیلوگرم در مکان سوم قرار دارد.

دسته 105 کیلوگرم
علیرضا دهقان،( دوم) و پیمان جان( چهارم ): در استارت لیست اولیه دسته ۱۰۵ کیلوگرم  علیرضا دهقان و پیمان جان با رکوردهای ورودی مجموع ۳۸۵ کیلوگرم و ۳۷۶ کیلوگرم در مکان های دوم و چهارم جدول جای گرفته اند. جکسون از استرالیا با رکورد ورودی ۳۸۶ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار دارد و گیورگی از گرجستان با رکورد ورودی ۳۸۰ کیلوگرم در جایگاه سوم است.

دسته 105+ کیلوگرم
امیرحسین فضلی، دوم: آخرین وزن نیز  امیر حسین فضلی در استارت لیست اولیه با رکورد ورودی مجموع ۳۹۰ کیلوگرم پس از سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با رکورد ورودی ۴۰۰ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار