ساری،

شب های قدر فرصت دوباره زندگی

شب های قدر شب های نزول قرآن و بی نظیر ترین شب رحمت و طلب مغفرت است که زمینه قبول اعمال انسان می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری٬ امام جمعه آمل گفت:‌ ضرورت دارد از فرصت های گرانقدر شب های قدر به بهترین نحو ممکن و در مسیر تهدیب نفس و تعالی خود استفاده کنیم.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی با بیان اینکه ضرورت دارد به قرآن کریم توجه بیشتری داشته باشیم، افزود:نیاز است نگاه خود را نسبت به قرآن کریم عمیق تر کنیم که امری مهم و اساسی است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران گسترش فرهنگ قرآنی در کشورگفت: در استان مازندران و به ویژه آمل باید نگاه مدیران نسبت به گسترش فرهنگ قرآنی تغییر پیدا کند.

حجت الاسلام مرتضوی با تاکید بر این که شهرستان آمل باید به قطب قرآنی کشور تبدیل شود، گفت: همه مدیران، علما و دستگاه های فرهنگی باید دست در دست هم داده و این نگاه ارزشمند را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که خانواده ها در امر آموزش قرآن توجه جدی داشته باشند، افزود: یکی از شاخصه های ماه رمضان دستگیری از مستمندان و نیازمندان است که باید در راستای نهادینه سازی امور خیر کوشا باشیم.

وی افزود: توجه به قرآن کریم و تعمیم آن به جوانان باید سرلوحه کاری قرار گیرد که این امر برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار