گرگان؛

امام جمعه گرگان ؛ آرامش کشور مدیون قوه قضائیه

بخش زیادی از آرامش کشور مدیون تلاش های قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بخش زیادی  از امنیت و آرامش کشور  به خاطر تلاش های  قوه قضاییه است و امیدواریم خداوند به مسئولین این قوه قدرت بدهد تا فعالیت های خوب خود را ادامه دهند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: در قرآن کریم ایات زیادی  درباره شب ۱۹ ماه رمضان و اولین شب قدر گفته شده  که مهمترین آن نزول قران بر حضرت محمد(ص) است.

وی ادامه داد: خداوند در سوره دخان از شب قدر  به عنوان شب بارکت یاد کرده است و ملائکه و روح از طرف ذات اقدس الهی به زمین نازل می شوند.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: مسلمانان باید توجه ویژه ای شب های قدر داشته باشند و خداوند شب قدر را میان شب های ماه رمضان مخفی کرده است تا برای این ماه احترام زیادی قائل شویم.

وی ادامه داد: شش تیر ماه سال 1360 خداوند بر مردم کشور ما لطف و عنایت کرد که رهبر معظم انقلاب در حادثه بمب گذاری منافقین سلامت ماندند و به درجه جانبازی رسیدند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت امام خمینی بعد از این حادثه بای ایشان پیامی فرستادند و آرزوی سلامتی کردند و این نشان میدهد که رابطه خوبی بین این دو وجود داشت و با کمک همدیگر انقلاب را هدایت می کردند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی بیان داشت: ۶ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است چرا که  مواد مخدر بلای  خانمان سوز است و از بیماری هایی مانند سرطان هم خطرناک تر است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.