ملوان تنها متقاضی جدی خرید نفت/ادعای حامی مالی سابق پرسپولیس طبل خالی بود

با وجودی که حامی مالی سابق باشگاه پرسپولیس ادعای خرید باشگاه نفت را با شرایط ویژه ای مطرح کرده بود اما نتوانست تضمین مالی مد نظر مسئولان این باشگاه را فراهم کند تا ملوان همچنان جدی ترین مشتری نفت لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت مدت ها از برگزاری مزایده باشگاه نفت تهران و اعلام نام ملوان انزلی به عنوان برنده این مزایده، یکی از مسئولان بلند مرتبه باشگاه ملوان که علاقه ای برای رسانه ای شدن نامش ندارد، پرده از یک ماجرای جالب در این زمینه برداشت.
 
وی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به این که ملوان تنها خریداری است که با رعایت شرایط قانونی مزایده در این امر شرکت کرده گفت: باشگاه ملوان انزلی تنها خریداری است که با رعایت تمامی شرایط مندرج در آگهی مزایده باشگاه نفت، در این مزایده شرکت کرد و ما به دلیل این که رقابتی در این مزایده بین مشتریان وجود نداشت، اعلام کردیم ملوان به عنوان تنها مشتری خرید نفت مطرح است. در واقع ما ملوان را برنده مزایده اعلام نکردیم چرا که رقابتی در این امر شکل نگرفت که بخواهد برنده ای داشته باشد.
 
وی افزود: 2 مشتری دیگر صلاحیت شرکت در مزایده را نداشتند. در حال حاضر هم که مجوز قانونی برای حضور ملوان در لیگ برتر از سوی نهادهای مربوطه صادر نمی شود، به نفت ارتباطی پیدا نمی کند و ما وارد این موضوع نمی شویم.
 
وی در ادامه با اشاره به بدهی ملوان اظهار کرد: ما خیلی رک به مسئولان ملوان اعلام کردیم شما به بازیکنان فصول گذشته خود بدهکار هستید که انزلی چی ها مدعی شدند، هر جایی که مسئولان باشگاه نفت حس کردند ملوان با مشکل مالی در فرآیند خرید امتیاز مواجه شده می توانند قرارداد را فسخ کنند.
 
این عضو تاثیرگذار باشگاه نفت افزود: پس از این که اداره کل ورزش و جوانان تهران و فدراسیون فوتبال با انتقال نفت به خارج از استان تهران مخالفت کردند، یک مشتری تهرانی که سابقه روشنی هم در امر شرکت در مزایده یکی از تیم های بزرگ پایتخت ندارد و مسئولان آن فقط ادعا کردن را یاد گرفته اند خواستار خرید نفت شدند اما وقتی از آن ها خواستیم که برای شرکت در مزایده ضمانت نامه ارائه دهند از این کار سرباز زدند. در جریان هستید که ضمانت نامه تنها یکی از شرایط شرکت در مزایده است و اگر فردی که ضمانت می دهد در مزایده برنده نشود می تواند آن را پس بگیرد. بنابراین زمانی که مسئولان این شرکت نتوانستند چنین تضمینی را فراهم کنند ما بر چه اساسی نفت را به آن ها تحویل می دادیم؟
 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این چند روز متقاضیانی برای خرید نفت با ما تماس گرفته اند. جلسه مهنی فردا برای تعیین تکلیف نفت برگزار می شود و اگر این متقاضیان بتوانند امنیت مالی شرکت در مزایده را فراهم کنند مشکلی برای خریداری نفت ندارند. البته سایر شرایط مربوط به صلاحیتشان هم باید به تائید برسد. در کل در باشگاه نفت روی هیچ خریداری بسته نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار