سمنان؛

حقوق‌های نجومی با عدالت علوی نمی‌سازد

امام جمعه سمنان گفت: حقوق‌های مدیران در کشور باید به‌اندازه و منطقی باشد و دولت باید با حقوق‌های نجومی به‌شدت برخورد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تقدیر از دلاور مردیها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری تروریست های وهابی گفت: امنیت امروز کشور را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) هستیم.
آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان افزود:نیروهای وزارت اطلاعات با کار شبانه روزی خود معجزه آفریدند و با تلاش شبانه روزی، عناصر تکفیری و گروه های تروریستی را در داخل کشور که قصد بمب گذاری در 50 نقطه کشور را داشتند، دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: این نیروها با کار خود امنیت و آرامش را برای مردم در این ایام فراهم کردند تا با حضور در مساجد و حسینیه ها بتوانند مراسم شب قدر را برگزار کنند.
امام جمعه سمنان یادآور شد : دشمن هیچ وقت دست از سر جمهوری اسلامی برنداشته و برنخواهد داشت و اگر عنایات امام زمان (عج)به کشور و مردم ما نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی داشتیم.
 نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان، این مهم را در نظام اسلامی بسیار ناپسند دانست و گفت: حقوق‌های نجومی با عدالت علوی نمی‌سازد.
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حقوق‌های نجومی حمله به ارزش‌هاست.
وی با اشاره به اینکه حقوق‌های مدیران در کشور باید به‌اندازه و منطقی باشد تصریح کرد: دولت باید با حقوق‌های نجومی به‌شدت برخورد کند.
امام جمعه سمنان در بخش دیگری با مجکوم کردن سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین توسط رژیم آل خلیفه تصریح کرد : موضع جمهوری اسلامی،موضع سردار سلیمانی است.
وی هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه را هشداری به موقع دانست و گفت: نامه سردار سلیمانی به مبارزان حیات دوباره داد و روحیه آنان را تقویت کرد.
شاهچراغی با اشاره به جنایات آل خلیفه به مردم و شیعیان بیان داشت: کار آل خلیفه در زمان حاضر به جایی رسیده که تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را سلب و قصد بیرون کردن این شخصیت را از کشور دارد.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در نامه خود خط قرمز را برای آنان مشخص کرد، افزود: سردار قاسم سلیمانی برای اسلام و جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است و همه ما باید در شب های قدر برای ایشان دعا کنیم.
شاهچراغی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رئیس جمهور و وزراء، گفت: همانگونه که معظم له در این دیدار تاکید فرمودند دولت باید موضوع فیش های حقوقی را پیگیری و ضمن برخورد با متخلفان، گزارش آن را به مردم اعلام کند.
وی ادامه داد: تبعیض اقتصادی در کشور زمینه جدایی و دلسردی ملت از دولت را فراهم می کند و با روح انقلاب و نظام اسلامی در تعارض است.
امام جمعه سمنان همچنین با بیان اهمیت و فضایل شب های قدر و تسلیت شهادت جانسوز امیرمومنان امام علی (ع)گفت: باید با قدر دانستن شب های قدر، سرنوشت خود را با تمسک به خدا، قرآن و ولایت رقم بزنیم.
شاهچراغی دین اسلام را دین اجتماعی دانست و از مسجد به عنوان سنگر مسلمانان یاد کرد و افزود: آیین شب های قدر باید با حضور گسترده و مشارکت اجتماعی مومنان در مساجد برگزار شود.
امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی (ره)، بر ضرورت و مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد وگفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعلام نفرت و انزجار ملت ایران از اسرائیل و ظلم جهانی است و همه ما باید با حضور گسترده در این مراسم برای مرگ آمریکا، اسرائیل و آل سعود دعا کنیم.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.