دامغان؛

تعطیلی 150 واحد تولیدی دامغان

رئیس اتاق اصناف دامغان گفت: سیاست‌های ناکارآمد مدیریتی سبب تعطیلی واحدهای تولیدی در دامغان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ؛ابوالفضل باقریان رییس اتاق اصناف دامغان گفت: واحدهای تولیدی این شهرستان با مشکلات زیادی مواجه بوده و تعداد زیادی از این واحدها به علت مشکلات تعطیل‌شده‌اند.
باقریان بابیان اینکه برخی مدیریت نادرست سبب تعطیلی این واحدهای تولیدی شده‌اند گفت: تعداد 150 واحد تولیدی بزرگ و کوچک شهرستان دامغان تعطیل هستند.
وی بابیان اینکه تنها تعداد کمی از واحدهای تولیدی شهرستان دامغان فعال هستند تصریح کرد: تنها 10 درصد واحدهای تولیدی شهرستان به‌صورت نیمه‌وقت در حال فعالیت هستند
باقریان همچنین با اشاره به فعالیت سایر واحدهای تولیدی در این شهرستان گفت: 90 درصد دیگر از واحدهای تولیدی حیات اقتصادی ندارند.
رئیس اتاق اصناف دامغان به برخی دیگر از مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان موفق به تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی نشده‌اند
باقریان بابیان اینکه هنوز 70 درصد کسبه دامغانی موفق به تکمیل اظهارنامه مالیاتی نشده‌اند از مسئولان مربوط خواست در این خصوص به واحدهای تولیدی و کسبه فرصت داده تا موفق به تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی خود شوند.
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.