اخبار پرسپولیس ؛

افطاری برانکو به خبرنگاران/ حضور همزمان برانکو و دو بازیکن پر حاشیه در باشگاه پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس خبرنگاران را به میهمانی افطاری دعوت کرد .

افطاری برانکو به خبرنگاران/ برنامه سرخ پوشان در اردوی اوکراینبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ سرمربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری امروز خود از خبرنگاران خواسته تا فردا ضمن حضوردر  تمرین سرخ پوشان در مراسم افطاری اوشرکت کنند.

تمرین فردا پرسپولیس با حضور خبرنگاران وهواداران برگزار می شود وخبرنگاران هم از سوی برانکو به ضیافت افطار دعوت شدند.

برنامه پرسپولیس برای اردو تدارکاتی در اوکراین مشخص شد سرخ پوشان پایتخت  روز جمعه عازم اوکراین می شوند و به مدت 14روز در کیف خواهند بود وسه بازی دوستانه در اردو اوکراین تعیین شده است وشاید بازی چهارمی هم در نظر بگیرند.

پرسپولیسی ها در دو نوبت صبح و بعداز ظهر تمرین می کنند وحضور 22 بازیکن در این اردو قطعی شده است احتمال بازی با دیناموکیف وجود دارد .

حضور همزمان برانکو و دو بازیکن پر حاشیه در باشگاه پرسپولیس

برانکو در حالی وارد باشگاه پرسپولیس شد که دو بازیکن این تیم هم در باشگاه حضور دارند.

طبق شنیده ها قرار است نشستی میان برانکو و طاهری ، حسین ماهینی و مهدی طارمی برگزار شود تا تکلیف این دو بازیکن برای فصل آینده مشخص شود.

برانکو: برای انجام امور شخصی به باشگاه آمدم

برانکو در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور در باشگاه پرسپولیس ارتباطی به جذب بازیکن و نقل و انتقالات تیم ندارد و برای انجام دادن کار شخصی و اداری وارد باشگاه شدم و در حال حاضر نیز قصد بازگشت به خانه را دارم.

وی درباره نشست با طارمی و ماهینی عنوان کرد: من به هیچ عنوان نشستی با طارمی و ماهینی نداشتم و از حضور آنها در باشگاه اطلاعی نداشتم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار