اهواز؛

خوشنویسان دزفولی احادیث ماه مبارک رمضان نوشتند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از کتابت احادیث ماه مبارک رمضان توسط 70 استاد ممتاز و فوق ممتاز خوشنویس این شهرستان به صورت دسته جمعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نادر سعادتی فر گفت: آثار کتابت شده در این همایش هفته آخر ماه مبارک رمضان در نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.

وی انتقال تجربه و تجدید دیدار اساتید و هنرمندان را از اهداف این همایش برشمرد و ادامه داد: آثار نگارش شده پیرامون احادیثی در خصوص ماه مبارک رمضان است که این آثار در کتابی جمع آوری شده و به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

سیدمحمد حجاز سرپرست انجمن خوشنویسان دزفول این همایش را بزرگترین همایش خوشنویسان خوزستان اعلام کرد و گفت: حضور 70 نفر از اساتید ممتاز و فوق ممتاز در یک همایش هنری در خوزستان بی سابقه است.

وی اظهار داشت: در این کتابت دسته جمعی خوشنویسان و هنرمندان در 4 رشته نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث و نسخ احادیث مربوط به ماه مبارک رمضان را به نگارش درآوردند.

انجمن خوشنویسان دزفول از جمله انجمن های باسابقه خوزستان است که در سال 1364 تاسیس و در طول فعالیت خود برای 11 هزار نفر کارنامه در سطح عالی، ممتاز و فوق ممتاز صادر کرده است.

چند سالی است که انجمن خوشنویسان دزفول در ماه مبارک رمضان همایش کتابت قرآن و یا احادیث ماه مبارک رمضان را برگزار می کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.