رئیس کمیته داوران گفت: بدنبال افزایش دستمزد داوران هستیم ، برای بالا بردن دانش داوران، مدرس خارجی کلاس توجیهی پیش فصل را تدریس می کند.

مدرس کلاس توجیهی داوران خارجی است/ با بهارمست صحبتی نکردیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمتر از یک ماه به آغاز لیگ شانزدهم باقی مانده است و فدارسیون فوتبال همه ساله در این ایام برای بروز شدن و هماهنگی بیشتر داوران کلاس های توجیهی ودانش افزایی داوران فوتبال را برگزار می کند ، با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل گذشته لیگ برتر،اهمیت برگزاری این کلاس بیشتر از سال های قبل به چشم می آید .

بر همین اساس فریدون اصفهانیان ، رئیس کمیته داوران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در باره نحوه برگزاری کلاس های توجیهی پیش فصل داوران فوتبال گفت : درنظر داریم امسال از مدرس خارجی برای تدریس در کلاس های توجیهی داوران استفاده کنیم ،تا داوران با هماهنگی بیشتر خود را برای شروع لیگ شانزدهم آماده کنند.

اصفهانیان درباره شایعات تدریس بهارمست در کلاس امسال هم اظهار کرد: اینکه گفته می شود وی دعوت کمیته داوران برای تدریس در ایران رد کرده است را تکذیب میکنم ،چرا که تا جایکه من خبر دارم کمیته داوران برای تدریس با اسفندیار بهارمست صحبتی نکرده است ، اما قطعا مدرس کلاس خارجی خواهد بود.

رئیس کمیته داوران دباره خبر افزایش دستمزد های داوران فوتبال هم خاطر نشان کرد:خبر افزایش دستمزد های های داوری خبری تازه نیست و کمیته داوران در چند سال اخیر هموراه بدنبال افزایش حق الزحمه های داوران بوده ونامه نگاری های خود را انجام داده است وامیدوارم امسال این امر محقق شود

وی درباره لوازم وتجهیزات نوین داوران هم گفت: بدنبال این هستیم که تمام داوران فوتبال امسال در لیگ برتر بتوانند از سیستم رادیوی استفاده کنند ومقدمات کار انجام شده است.

اصفهانیان در خصوص جزئیات جلسه هفته گذشته اعضاء کمیته داوران و رئیس فدارسیون با معاون وزیر ورزش هم گفت: جلسه بسیار خوبی بود،پیشنهادات و خواست های داوران در حضور رئیس فدارسیون به معاون وزیر داده شد.

وی ادامه داد : طبق هماهنگی ها صورت گرفته قرار شده است اخبار کمیته داوران و فدارسیون فقط از طریق سایت رسمی فدارسیون فوتبال منشتر شود و جزئیات جلسه اعضاء کمیته داوران با معاون وزیر هم در صورت نیاز وصلاحدید مسولان از طریق سایت منتشر خواهد شد .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار