ساسیچ: اجازه قدرت نمایی به رونالدو نمی دهیم

سرمربی تیم ملی کرواسی در آستانه دیدار با پرتغال گفت بازیکنانش در این مسابقه به رونالدو اجازه نمی دهند قدرتش را نشان دهد.

ساسیچ: اجازه قدرت نمایی به رونالدو نمی دهیمبه گزارش حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان امشب تیم های کرواسی و پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی یورو20116 به دیدار هم خواهند رفت. در این دیدار بار دیگر نگاه ها به کریستین رونالدو است و طبق گفته سرمربی کرواسی قرار است بازیکنانش مانع هنرنمایی او شوند.

‌عملکرد رونالدو در دو بازی اولش در یورو  انتقاداتی را به دنبال داشت اما او در بازی سوم ، مقابل مجارستان ، پاسخ این انتقادات را با دو گل و یک پاس گل داد.

 اکنون انته ساسیچ که از انگیزه بالای رونالدو مطلع است می گوید که از بازیکنانش خواسته مانع  قدرت نمایی رونالدو شوند.
 
او گفت: رونالدو بازیکن اصلی آنهاست، کاری که باید انجام دهیم این است که اجازه ندهیم نشان دهد چه بازیکن قدرتمندی است.باید او را محدود کنیم.

جایگاه سومی پرتغال نشان دهنده نحوه بازی آنها نیست.آنها سه مساوی کسب کردند اما قطعا بهتر از آن بودند.آنها واقعا به پیروزی نزدیک بودند.

ساسیچ افزود: باید متمرکز باشیم و اطمینان حاصل کنیم که آنها نمی‌توانند آنطور که می‌خواهند بازی کنند. البته که باید در دفاع خیلی خوب باشیم، آنها از لحاظ انفرادی تیم قدرتمندی هستند . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار